Liška marnivá!

Včera mi bylo nabídnuto, jestli nechci jet na otočku do Brna, na pár hodin, podívat se do centra po obchodech. Co vám budu povídat, než byste řekli "nákupy", už jsem seděla v autě ;) Dnešní článek bude proto očumovací, aneb za co jsem utratila své korunky. A nejen v Brně!



Prvním úlovkem byla krásná mintová sukýnka do pasu v áčkovém střihu. Přiznávám, že na tuto barvu mám momentálně úchylku (kabelka, peněženka, sukýnka, cingrlátka, ...). Jsem zvědavá, jak dlouho mi fascinace zase vydrží, ještě nedávno to byla pastelová fialová. Zpět ale k popisku fotky! Zakoupila jsem v obchůdku s názvem Tatuum (znáte? navštěvujete?) za krásnou cenu 299 Kč (z původních 1 149 Kč).



Jako další do výbavy jsem brala bižuterii, protože cingrlátek není nikdy dost! Toď moje heslo. Mám náhrdelníků a náušnic tolik, že bych si mohla otevřít obchod, a to fakt nekecám. Je to má další posedlost a už by mě měl někdo začít krotit. Náramky a náušnice s ptáčkama jsou dárky pro kamarádky, to mě aspoň trochu omlouvá. Ceny jsou vidět na fotce, za 30 a 60 Kč je to skoro zadarmo, no ne?



A teď už se dostáváme ke kosmetice. Té je teda trochu víc, uznávám. Takže to vezmeme rovnou zleva, ať to máme za sebou ;) 
  • Tužku na oči od Rimmelu mám vyhlídnutou od té doby, co jsem na ni četla samé kladné recenze. Snad nebudu zklamaná, protože se mi všechny tužky, co jsem kdy měla, obtiskávaly.
  • Kondicionér Alterra, který byl v akci za směšných 39 Kč (Rossmann). Od této značky mám vlasovku hodně ráda, takže nebylo o čem přemýšlet.
  • Velká novinka od stejné značky Beauty Balm, na který jsem velmi zvědavá a určitě bude recenze. Na výběr byly dva odstíny, já brala raději světlejší, protože testery samozřejmě nejsou k dispozici. Tato věcička slibuje 6 v 1 (věří tomu vůbec ještě někdo?) - vyhlazující efekt, matující a tonizující efekt, krytí vrásek, UV ochrana a hydratace.
  • O Nail Rescue od Rimmelu jsem zrovna dnes četla u Mitsuuko, takže když jsem ho viděla ve slevě za 49 Kč, neváhala jsem ani minutu. Navíc v DM nyní probíhá akce na tuto značku - za 10 bodů z DM kartičky máte slevu 25%. Nabídka platí do 10. 9. 2013.
  • Posledním účinkujícím v tomto seznamu je Easy Nail Art od Bourjois. Sama sebe jsem překvapila, když jsem stála v Marionnaudu u pokladny a platila 169 Kč za zdobítka na nehty. Já jsem totiž nehorázné nemehlo a nervák, nedokážu si představit, že bych si vytvářela nějakou složitou manikůru.


A když už jsem byla v ráži, tak jsem nemohla nevyužít další lákadlo, a to kupón z Teta drogerie - 50% sleva na všechny výrobky Nivea. Můžete si ho stáhnout zde, podmínkou ale je být členem klubu. Já vzala tělové mléko z mé oblíbené řady Pure & Natural, které má nový obal, tak doufám, že složení zůstalo stejné. Další novinkou je tělový olej Smooth Sensation. Že by Nivea naskočila na módní vlnu olejové péče? Jsem na něj hodně natěšená!



Posledními přírůstky jsou dárky od Evelínky, které jsem jako překvápko vyhrála na jejím blogu. Sprchová emulze od Baley má vůni lesních plodů - mňam! U nás v lese se tohle určitě neztratí, to je jasná věc! Dále svíčky s vůní exotické marakuji - tohle byla trefa do černého (zeleného a fialového), protože přesně v těchto barvách máme obývák, což Evelin vůbec nemohla vědět. A jako bonus na závěr mi podstrčila růžový lak od Dermacolu se zlatými odlesky, odstín 105. Děkuji za krásné dárkování a posezení na kafíčku, určitě nebylo poslední!




A to už je opravdu vše! Doufám, že se Vám můj nakupovací článek líbil a jsem zvědavá, co jste si pořídily nového Vy? Sem s tím! Taky budu okukovat, to já ráda ;)

Užívejte!

L.

Komentáře

  1. Alterra je v akci celý sortiment? Na vlasové věci? Nebo jenom na vybrané kousky?

    Sukýnka se mi líbí moc, akorát je to přesně takový střih, který by mi neslušel :P

    Jinak samé pěkné věci sis pořídila! Tužku od Rimmelu bych taky ráda, vždycky na ni zapomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zrovna přemýšlela nad tím střihem, jestli by mně osobně sednul, ale nakonec jsem dospěla k názoru, že ANO, tak se na ni v obchodě mrknu ;-).

      Vymazat
    2. Sabi, v akci byl jen tento kondicionér ;) Já kupuju jen sukněě do A, páč mám široké boky, ve všem jiném vypadám jak letuška v náklaďáku :/

      Vivi, určitě běž prozkoumat, měli ji ještě v námořnické modré ;)

      Vymazat
    3. A na pořízení tužky od Rimmelu je teď nejvhodnější doba! Stačí zajít do DM, s tou 25% slevou vyšla na 74 Kč ;)

      Vymazat
    4. Jojojo naběhnu na ten Rimmel! Na Alterru jsem se byla už mrknout a náš Rossmann je teda žalostně zásobenej...

      Vymazat
    5. co máš z toho, u nás zas mají jen tuto červenou řadu, žádnou jinou :/ šampóny od nich si kupuju do zásoby v Olympii v Brně, tam mají všechny barvy ;)

      Vymazat
  2. S tebou chci chodit nakupovat! Máš to "v oku" a víš, kde se dají pořídit super kousky. Náušničky jsou moc hezký a sukně má šmrnc. Paráda ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, skoro se tady červenám! :) já jsem magor na slevy a výhodné akce, ale na druhou stranu to leze do peněz, takže kolikrát radši nevědět :D

      Vymazat
  3. Jen škoda, že na fotce nevynikne ta nádherná barva sukýnky! Opravdu krásně pastelově mintová - byla jsem svědkem :-) je přenádherná (stejně jako peněženka a kabelka téměř v totožném odstínu) :-)
    Za dárečky není zač :-*

    Za kolik měli ten krém od Altery, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi zlato! :) Altera byl za 80 Kč a po prvním použití jsem zatím příjemně překvapená! jen doporučuji brát ten světlejší odstín, byla jsem z toho včera v šoku, jestli to nebude moc na mě, ale krásně se přizpůsobil pleti ;)

      Vymazat
  4. Ach jo, tu sukni jsem neměla vidět. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli máš někde Tatuum po ruce, tak doporučuju fakt okouknout ;) za tu cenu super kup, hlavně je to už jiná (lepší) kvalita a hodně příjemný materiál!

      Vymazat
  5. Moc pěkná sukně, i když na fotce vypadá jako bílá, taková tenisová :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu, to mě vůbec nenapadlo, ale máš trochu pravdu, s tou tenisovou, z fotky to tak působit může :)

      Vymazat
  6. Pěkně si taky nakoupila, ta sukýnka je nádherná, i když v první chvíli jsem taky nepochopila že je mint, foťáky vyloženě tuhle barvu žerou, protože mi ji sežral i u mých džín :-) Ačkovou sukýnku jsem neměla a chtěla bych zkusit, ta Tvoje se povedla. Jo Rimmel tužka se neobtiskává, aspoň mě ne, mám doma tři :). A hrozně moc dík za ten tip na Niveu, už jsem si printla kupon, já od Nivei skoro nic nekupuju jen odličovač, který just došel, takže dííííky! A gratuluji k dárečkům! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za hezký komentář :) však tužku od Rimmelu jsem okoukala u Tebe! akorát teda trošku se mi obtiskává :( naštěstí to u tohoto světlejšího odstínu není tak vidět, ale do černé bych nešla, holt na to ňák trpím nebo co :(

      Vymazat
  7. Já jsem si chtěla koupit krém na ruce od Balea s vůní lesních plodů. Netušila jsem že je i sprchová emulze :) Hezký článek ;) Ráda se dívám na nakupovací články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! taky se ráda dívám na ostatních blozích, co kdo pokoupil, člověk se tak dozví kolikrát o slevách nebo akcích, o kterých neměl ani tucha! :) budu se snažit přidávat víc takových článků, vidím, že mají úspěch :)

      Vymazat
  8. To je krásný nákup - od všeho trochu. Koukám, že jsi taky náramková.. já už dlouho nenašla žádný poklad, který bych si chtěla odnést z obchodu domů, tak budu pátrat dál. Představ si, co jsem četla, tak se teď ten zpevňující lak od Rimmelu nedá nikde sehnat. Asi ho tou slevovou akcí naprosto vyprodali a teď se po něm slehla zem..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náramky byly jako dárek ;) já je moc nenosím, protože mám divný pocit, že mi nesluší :D jsem spíš na náušnice a náhrdelníky, těch má milion ... s tím lakem - vidíš, jakou máš moc? napíšeš o něm a hned je vyprodaný! :D

      Vymazat
    2. =D!!! teda, kdybych za to brala provize, tak už bych vážně sekla konečně s prací, odstěhovala se do hor a chodila po lesích =)

      Vymazat
    3. hmmmm, taková vyhlídka by mi taky vůbec nevadila ... ještě mě napadá, že stojany s Rimmelem se teďka v drogériích celé vyprazdňovaly (viděla jsem v Tetě i Rossmannu) a dávala se tam nová kolekce (dneska jdu obhlídnout, pak dám echo), takže asi doprodávali všechno, aby neměli tolik práce ;) no a za tu cenu 49 Kč to musel vzít každý, to je jasné ... doufám, že inovaci přežil a že ho tam dali znovu!

      Vymazat
    4. Snad jo. I když, ono ho asi moc lidí nekupovalo, když ve své plné ceně stál skoro 150,- =/ to bych si to taky pořádně rozmyslela a možná ani po tom bych po něm nesáhla, protože bez vyzkoušení do zpevňujícího Rimmelu dát takové peníze, to už radši sáhnu po "zdravém" bezbarvém Korresu..

      Vymazat
    5. to je pravda, kdybych o něm u Tebe nečetla, tak mě ani nenapadne v jejich stojanu hledat péči na nehty ... uvidíme, snad nebude žádná "inovace k horšímu" jak to občas některé značky umí :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)