Mazání s Garnier Body Intensive 7 Days

Dnes bych Vám ráda představila jednoho mazacího pomocníka. Mám velmi suchou pokožku a po každém sprchování se musím celá natírat. Dříve jsem si myslela, že je to otrava, ztráta času, nuda a že jsem líná něco podobného provádět. Bohužel když nemáte na vybranou, zvyknete si na vše. A věřte mi, že se pokožka odvděčí. Je jemná na dotek, hydratovaná a nevytváří žádné neplechy.

Výrobků k likvidaci suché kůže mám hned několik, prvním z nich je hydratační tělové mléko Intensive 7 Days pro normální pokožku. Obsahuje L-Bifidus, který zabraňuje snížení úrovně hydratace, posiluje ochrannou bariéru pokožky, podporuje dlouhodobou hydrataci a zabraňuje jejímu vysušování. Upřímně řečeno, připomíná mi to trochu jogurt Activia a jejich Bifidus Aktif :D Takže ne že bych jim věřila nějaké zázračné účinky. Ve složení najdete i výtažky z aloe vera, které mají dopomoci k uchování pocitu hydratace po dalších 7 dní od použití mléka.




Konzistence je řidší a gelovitá. Dobře se roztírá, rychle se vstřebává, nemastí a nelepí. Voní jemně, hezky svěže, určitě nebude překážet žádnému čumáčku. Mohlo by se zdát, že je všechno ideální. Bohužel ale nastává zádrhel v jeho schopnostech hydratace. Má přesušená pokožka mléko okamžitě nasákne a tváří se, jakoby se nic nedělo. Hydratace po 7 dní? Dovolte, abych se zasmála! Mně nevydrží ani 7 minut. Uznávám ale, že je určeno pro normální pokožku, ne suchou.



Složení není moc eko, ale nějaké mňamky by se tam najít daly. V první polovině najdete palmový olej, který obsahuje vitamín E a velké množství přírodních karotenů. Pomáhá pokožku chránit a posilovat, regeneruje ji a působením proti volným radikálům zpomaluje proces stárnutí. Dalším je výtažek z aloe vera. Tuto rostlinku Vám asi nemusím představovat, má mnoho využití nejen v kosmetice. Například protizánětlivé a antibakteriální účinky, váže na sebe vodu (hydratuje), chrání pokožku před negativními vlivy a má vysokou výživnou hodnotu. Abych tady ale jen nechválila, jsou zde i klasické hnusárny jako glycerin, alkohol a silikony.




Pokud nemáte náročnou pokožku a upřednostňujete rychlomazání, určitě bych Garnier doporučila. Nemusíte půl hodiny čekat, než se vsákne, roztírá se dobře, má příjemnou parfemaci a nelepí. Pokud jste však sušenky jako já, jeho koupi vynechejte. Nyní ho používám místo pěny na holení nohou. Na suchou kůži mám lepší pomocníky, o kterých zase někdy příště ;)

Mažete se každý den? Jaký výrobek je Váš nejoblíbenější? Používáte Garnier?

Užívejte!

L.

Komentáře

  1. No, to složení stojí za starou belu a ten L-bifidus mi taky připomněl Activii :D Jinak já mám moc ráda tělová másla od Deep Steep a nebo Alverde, složení pecka a nejsou ani tak drahé a teď přes léto miluju tělová mléka od Korres nebo tělový krém od Pai, který mě celkem zachránil připálená ramena...Kdyby jsi chtěla omrknout ty másla od Deep Steep tak přídávám odkaz na článek, můj favorit je levandule :)(Jop a na feelunique je mají myslím v akci)
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/2013/05/deep-steep.html

    OdpovědětVymazat
  2. díky za odkaz, článek jsem četla a okamžitě jsem zapisovala na wishlist, takže o nich vím ;)

    od té doby, co jsem se jednou nemohla po sprše namazat, páč jsme doma nic neměli, mám takový strach, aby se to neopakovalo, že vlastním převelikou zásobu mlék, másel a krémů :D

    momentálně je mou letní favoritkou weleda a její růžové pěstící tělové mléko ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám doma slušnou zásobu, teď jsem se zařekla, že musím aspoň část vypotřebovat, než koupím další :D A Weledu mám taky ráda, zrovna používám granátové tělové mléko a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Garnier pro mě, přírodní sušenku bohužel fakt není. Voní sice pěkně, ale ani ta červená řada SOS repair pro super suchou kůži mi nepomohla a ráno už jsem zase šustila.. Navíc, jejich výrobky teda nejsuo zrovna složením na takové úrovni, za kterou bych chtěla dávat požadované sumy peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu a se vším souhlasím ;) bohužel, když není nic lepšího, nepohrdnu ani Garnierem ... jelikož okolí ví, jak jsem na tom s kůží, tělová mléka dostávám často jako dárek a většinou samozřejmě z drogerie ;) a jelikož já jsem v tomto ohledu strašný vděčňoun, tak kdybych dostala od milované osoby i mastičku za 10 Kč, tak se jí budu občas mazat :D

      Vymazat
    2. Tak, jak jde o dárek, tak to je pak jasný, to se bere vše a velkou úklonou ;)
      Takže jsi taky super suchá sušenka? ;) Tak to by Ti mohlo výborně vyhovovat ta tělová Alverdí másla, másla Burts Bees, nebo z vyšší mazací ta mléka Ilcsi =)
      Ostatní, včetně olejů jsou na mě moc slabá..

      Vymazat
    3. přesně - suchá sušenka :( oleje mě strašně vysušují, i když je použiju jakkoliv (na morkou, vlhkou, suchou pokožku), bylo to mé zklamání roku, páč jsem si myslela, že by mi mohly hodně pomoct :( Alverdí másla jsou tím nejlepším z drogerie, co může být! Burts Bees ani Ilcsi jsem ještě nestačila vyzkoušet (mám toho moc, znáš to :D), ale hážu po nich očkem často, to zas jo ;)

      Vymazat
    4. hlavně když fungují ;) ilcsi je sice poměrně drahé, ale to Burts vychází cenově dobře a službu odvede stejnou, ne-li lepší, než Alverde

      Vymazat
    5. Jo, to chci potvrdit - olejů mám doma mraky, myslela jsem, že na kůži nic lepšího už nemůžu dát a ono houby - naopak mě oleje vysušují a ráno mám šupinky =/

      Vymazat
    6. na Burts jsem se už dívala několikrát, ale od mé eskapády s nákupem na iHerb se bojím nakupovat v zahraničí :( a na druhou stranu mě zase vytáčejí české nadsazené ceny ... takže asi budu muset počkat, až zase seberu odvahu na cizí e-shop :(

      Vymazat
    7. To klidně seber - ještě se mi nestalo a to sem objednala tak na 50 balíčků, aby mi někdy zásilku z lookfantastic, beautyexpert, hqhair, nebo naturisima zadrželi na celnici.. ;)

      Vymazat
    8. o clo ani tak nejde, spíš o to, že mi balíček vůbec nepřišel :( nikdo o něm nic neví, ani iHerb, ani Česká pošta, takže jsem přišla jak o MMU, tak i o iluze :(

      Vymazat
    9. A to je ten balík, jak jsi mi po nějakých 3 týdnech psala, co by s ním mohlo být? Panečku.. a to iherb Ti za něj neposlalo náhradu? vždy´t chyba je na straně doručovatele, ne na Tvoji..

      Vymazat
    10. ano, to je on, čekám na něj už dva měsíce :( psala jsem jim a prý ho odeslali a chyba je na straně České pošty ... volala jsem na ČP a tam mi podle jména řekli, že žádný takový balík nemají :( nejhorší na tom je, že zásilka není sledovatelná podle čísla, takže už asi nikdo nezjistí, kde se ztratila a kdo za to může ...

      Vymazat
    11. Asi bych to tak nenechala a urgovala na iherb - je to jejich věc a oni až do té doby, dokud se Ti nedostane balík do ruky jsou za zásilku zodpovědní.. Oni si to musí vysledovat. Navíc, když zboží platíš předem, tak by si měli tedy jinak hledět svých zákazníků a poslat Ti ho znovu. Jo a ještě jedna věc mě napadla. na iherb je přece pošta placená, ne? Takže jim napiš, určitě to nenech plavat. Držím palce

      Vymazat
    12. díky za povzbuzení, neměla jsem na další řešení sílu, ale docela jsi mě postrčila ;) nikdy jsem nic podobného neřešila, takže jsem nevěděla jak to chodí a ptala se trb, která mi napsala, že se mám smířit s prohrou a že mi nový balíček ani peníze nepošlou ...

      Vymazat
    13. Tak zrvna u tb bych čekala, že se popere jak lvice. Snad nemá už podobné negativní zkušenosti s iherb, že ví, že je to prohrané =/ jdi do toho, přinejmenším si pak můžeš říct, že jsi pro to udělala, co jsi mohla ;) Tohle pomáhá mě, abych se pak necítila jako okradený blbec ;) =D

      Vymazat
    14. toho se právě bojím, že už zkušenosti má a bohužel špatné :( nicméně jdu do boje! vytasím drápky, vycením tesáky a naježím srst, pak už ať se děje co chce! ;)

      Vymazat
    15. Fandím Ti!! já jsem takhle kolikrát už vydyndala něco, kdy se zpočátku cukali a jak jsem byla ráda, že jsme se na to nevybodla.. Naposled jsem válčila s UPC. Jen s právníky mi to nevychází - hajzlíci, vždy mě dostanou =(

      Vymazat
    16. Ahoj Liško,

      zdravím Tě, jsem Tvoje pravidelná čtenářka, ale do diskuse jsem zatím nepřispěla. Můžu se zeptat, jak to u Tebe dopadlo s iHerb? Také mi ztratili balík (odeslaný 20.11.) a tak bych ráda věděla, jak na ně, buď aby to poslali znovu, nebo vrátili peníze... Díky moc!

      Vymazat
    17. Ahoj Surikato, bohužel to nedopadlo nijak :( Psala jsem jim mail, odepsali mi, že mám čekat, tak jsem čekala asi dva měsíce, pak jsem psala další maily, na které mi už nikdo neodepsal, tak jsem volala na celní úřad ČR, jestli tam náhodou můj balík nemají pozastavený a tam mi řekli, že ne a že vzhledem k levnému poštovnému nejde podle čísla vystopovat :(

      Vymazat
    18. Díky moc za odpověď, i když ne povzbudivou... :-) No, tak se asi smířím s tím, že jsem vyhodila šest stovek oknem grrr... :-( A přitom objednávám roky z Anglie kosmetiku posílanou taky obyčejně a nikdy se nic neztratilo...

      Vymazat
    19. naděje ale umírá poslední, někde v komentářích psala slečna, že jí balíček z iHerb dorazil i po šesti měsících :D oni toho podle mě díky nízkým cenám a celosvětovému poštovnému mají tolik, že jeden balíček do ČR se lehce ztratí ... navíc když přijdou o jednu zákaznici (třeba o mě, od té doby jsem neobjednala a ani neobjednám), tak je to vůbec nebolí, na rozdíl od nás :(

      Vymazat
  5. Jo a Jahoda byla právě vysvobozena - hajzlíci - vzali si za clo apoplatky 50% z ceny zásilky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no prosim, další takový :( já na Jahodu nechodím, protože se mi nelíbí jejich grafika a uspořádání :D já vím, jsem magor :D

      Vymazat
    2. Ani nejsi, něco tam najít je fakt umění. Navíc, ta barvy jsou strašné - jak stará počítačová kvízová hra pro děti.. Vidíš, te´d jsi mi připomněla, že jim musím poslat formulář,, aby mi to poslali zpátky..

      Vymazat
    3. přesně! :D nikdy to ve mně nevzbudilo dojem seriózního e-shopu, proto jsem nebyla přesvědčená o nákupu ... posílej, doufám, že vše dopadne k Tvé spokojenosti ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)