Účesy na podzim 2013

My v lese nejsme žádní barbaři! Takže sledujeme trendy. A abych na podzim nechodila na louku nepřipravena, nastudovala jsem pro sebe i pro Vás, jaký účes bude in. Inspirovala jsem se módními časopisy Vogue a Harper´s Bazaar. Všechny fotky i nápady jsem čerpala z nich. Jdeme na to!

1. Nízký culík
Ohon umístěný na zátylku, uhlazený, elegantní, s vytáhlými prameny okolo obličeje nebo zastrčenýma za ušima, povolený, chaotický, rozevlátý. Můžete si vybrat. Zatímco na jaře byl striktně dán uhlazený lesklý vzhled, na podzim se hraje bez pravidel. Já jsem tomuto trendu nikdy nepodlehla, culík mám ráda vyčesaný, nízký mi přijde nudný. A taky mi nesluší. Takže tohle za mě ne.





2. Mokrý vzhled
Si dělají chytrolíni kadeřníci srandu? Takto já chodím z koupáku už od malička! Zase jsem jednou předběhla dobu! Takže až půjdu z plovárny příště, budu si vykračovat jako na mole, ať všichni vidí, že my z lesa jsme trendy! Účes má tvořit kontrast k dokonalému oblečení, jako by návrháři poslali modelku na přehlídku a zapomněli jí udělat vlasy. "Je to lesklé, sexy a vytváří nonšalantní atmosféru," tvrdí pověřený týpek z Prady. Postup je jednoduchý - promastit jednotlivé prameny olejem. Fuuuuj!




3. "Real Girl Hair"
Tohle mě vždycky pobaví. Máte se co nejvíce přiblížit účesu, jakoby jste si s vlasy nic nedělaly. Přitom musíte použít difuzér a vytvářet jemné vlny. Na to jim prdím. Stačí si umýt hlavu a nechat uschnout bez jakýchkoliv zásahů. Což já praktikuji pokaždé, takže jsem zase nejvíc in!




4. Roztřepený drdol
A teď jako vážně, tohle je můj účes na doma. Vezmu vlasy, udělám z nich pletenec a zagumičkuji. Takhle mám teď chodit i po lese, jo? Není problém! Aspoň jsem ušetřila čas před zrcadlem. Čím víc toho totiž trčí, tím líp. Fakt! Říkali to u Zaca Posena, Dolce & Gabbany, Prabala Gurunga a Anthony Vaccarelliho.




5. Sčesané dozadu
Vlasy jsou sčesané z obličeje dozadu, uhlazené nebo s objemem. Pro tento účes padlo za vlast asi hodně laků na vlasy, co? Délky jsou ponechány volně. Uznávám, že tento styl hezky zvýrazní obličej a docílení efektu je jednoduché. Nechtěla bych to ale pak rozčesávat. Jednou za čas, proč ne, bála bych se ale ničení a lámání kadeří.



6. Jednoduše rovné
Tady není co popisovat. Stačí vzít žehličku na vlasy a vytvořit hedvábně rovný vzhled. Říká se, že v jednoduchosti je krása přece. Jak už jste si mohly přečíst zde, já na ďábelský nástroj zanevřela, takže se zdržím hlasování.




7. Na punk
Trochu srandy na závěr musí být! Pokud máte sebevědomí na pár výstřelků, můžete si vlasy ozdobit peřím, parukou nebo koupací čepicí. Já do toho nejdu, přiznávám se rovnou.




Když to shrnu, tak podzimní trendy účesy nejsou nijak složité na přípravu (kromě punku samozřejmě). Vystačíte si se základními nástroji, jako jsou fén, žehlička, lak na vlasy, gumičky a sponky. Takže hurá do toho! Já zůstanu u svého klasického postupu - umýt, nechat uschnout a nic víc nedělat, což je vlastně jeden z uvedených způsobů. Liška krasavice!

Sledujete novinky v trendy účesech? Libí se Vám nějaký podzimní? Který byste si vybraly?

Hezký den přeji!

L.

Komentáře

  1. Ale tak jo, já sem tem první komentář hodit musím. Nidky jsem neměla úplně rovné vlasy, ale na střední to ještě jakž takž šlo. Hodně se to projevilo až kolem 23-25. rokem, kdy s emi začaly samy vlnit. Teď už si můžu vždy po mytí vybrat, zda je rozčešu a budu je mít hladší, nebo je promačkám a budu mít kudrny jak ovce =D je to vlastně docela praktické - mám od obého a nemusím použít ani žehličku ani kulmu - naštěstí, páč jsem na to hrozně střevo =)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)