Dobrý makeup z drogérie? Max Factor!

Najít dobrý makeup na liščí mastnou tvář není moc sranda. Zvlášť, když ji zastihla druhá vlna puberty. A když už má být zakrytá, tak ať nevypadá jako maska. Ideální adept by měl být dobře k sehnání a za rozumnou cenu. Dokud jsem nenatrefila na minerální makeup, vyzkoušela jsem kde co. Dnes si ukážeme jednoho z těch lepších ;).



Pan Medvěd se vám dneska rozhodl předvést makeup Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 v 1. Proč tři v jednom? Má v sobě mísit podkladovou bázi pro vyšší odolnost líčení, makeup s SPF a korektor. Slibuje odolný a přitom po dlouhé hodiny dokonalý výsledek. Díky důmyslné technologii vydrží, koriguje a zaručuje perfektní líčení. Podklad připraví pleti technologie flexi-hold, která vytvoří účinný, ale přitom tenoučký a lehký film, jenž perfektně přilne k pokožce. Mikrokorektory pak působí proti vnějším vlivům (pot, maz, ...), takže se pleť neleskne a zůstává dokonale matná. Make-up je vybaven faktorem SPF 20 zajišťujícím celodenní ochranu pokožky před negativními vlivy z vnějšího prostředí. (zdroj)



Makeup je ve skleněné lahvičce s průsvitným plastovým vrškem a černou pumpičkou. Osobně mám tato balení nejraději. Působí luxusnějším dojmem, je bytelné a snadné na dávkování. Už mi i několikrát spadl na zem a nic se mu nestalo. Koupíte v každé drogérii se stojanem Max Factor. Obsah 30 ml, cena okolo 400 Kč.



Při prvním nanášení jsem byla trošku nejistá při zjištění, že konzistence je docela řídká. Protože vyžaduju větší krytí, byla jsem zvyklá na hustší makeupy. Na druhou stranu se díky ní dobře roztírá, nehrudkuje ani nedělá žádnou neplechu. Nanáším packama. Odstín (Golden 75) mi hezky sedí a makeup se přizpůsobí pleti. Ani při detailním zkoumání ho nevidíte. Což beru jako velké plus, protože ještě k tomu obstojně kryje. Nejenže sjednotí pleť, ale zakamufluje i nějaké ty nedokonalosti. Samozřejmě na některé fujaváky budete muset vzít korektor. Ale s tím jsem se už smířila.




S mou mastnou pletí musím tlamku vždy přepudrovat, v této kombinaci je schopný Max Factor ustát celý běžný den. Sport ani protančená noc se do toho ale nepočítá. Jde v pohodě nanášet na denní krém, nezalézá do pórů ani nedělá mapy. Nezvýrazňuje suchá místa a nikdy jsem neměla potřebu ho vrstvit. V podstatě jsem s ním spokojená, vypadá přirozeně, dobře se používá, obstojně kryje a nemá žádné uživatelské vady. Jen to jejich 3 v 1 moc nevychází (ale kdo to čekal, že?). Bázi pod MU nepoužívám, ale korektor potřebovat budete (pokud máte nějaký ten pupenec).

U nás se prodává v pěti odstínech - 45 Warm Almond, 50 Natural, 55 Beige, 75 Golden a 80 Bronze (mrkačka sem).

Tip Pana Medvěda: pokud vás MF zaujal, můžete ho od pondělka koupit v Rossmannovi ve slevě za 300 Kč ;).

Makeup můžu s klidným srdcem doporučit - pokud potřebujete krytí, výdrž a matnou pleť. Ne, že by byl to nejlepší, co jsem kdy okusila (ať žije minerální makeup!), ale ráda se k němu budu vracet díky rychlému a snadnému nanášení.

Znáte tento makeup od Max Factor? Který makeup z drogérie je pro vás nejlepší?

Užívejte víkend!

L.









Komentáře

  1. Kryje slušně, taky jsem ho nějakou dobu měla oblíbený, ale přišlo mi, že se mi po delším používání dost zhoršila pleť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem nic takového naštěstí nezpozorovala, ale možná v tom mají pracky ty silikony, jak píšou holky :(

      Vymazat
  2. Žiš, mě se tak stýská po těch natíracích makeupech, ale když já se z nich vždycky osypu pupenama.. :o( můj xicht nerad silikony a předpokládám, že tady nějaký bude.. chjo.. no, zlatá Lily, to krytí sice není tak dokonalé, ale nemůžu mít všechno, žejo :o)
    Jediný drogérkový makeup, který občas (večerně) používám, je Dermacol (kupodivu!), konkrétně Acnecover, bez silikonů, čili ho snesu, pravda.. jiných hnusů je tam dost, ale na občasné použití ideální. A má takový ten "fotošop" efekt, to si nevymýšlím, byl mi několikrát pochválen :o)
    Hezký víkend v lese!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lily zase dělá krásnou hebkou pleť ;) ale taky jsem si ještě pořád na to nanášení nezvykla a nenamaluju se tak rychle jako s tekutýma ... tyjo, Acnecover - o tom jsem snad ani neslyšela, musím se po něm podívat, fotošop efekt já můžu ;) díky za tip!

      Vymazat
    2. Rádo se stalo :o)
      Je to tenhle: http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/tvar/make-upy/acnecover-make-up-corrector-10461

      Vymazat
    3. jo tak to už vím, proč jsem si ho nikdy nevšimla - páč se mi nelíbil ten obal :D vzbuzuje ve mně představy o mých pubertálních letech (i když stejně píšu, že mám druhou pubertu) ... ale jako cena příznivá, příště ho beru! ;)

      Vymazat
  3. vypadá zajímavě, ale já bych asi potřebovala ještě větší krytí. a tím, že má v sobě zahrnovat i tu bázi, se bojím, že se mi stane to stejné co Elizabeth - já báze absolutně nemůžu používat, hned se osypávám. přitom ve všech MU, co mám, jsou silikony, tak nevím, jestli je to tím, že už jich je fakt moc nebo co...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona ta báze je podle mě samý silikon a nic jiného, možná to bude tím :( ale co, aspoň si nepatláš na obličej hnusárny, ber to tak ;)

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem od Max Factoru make-up Xperience a taky jsem s ním byla spokojená, udělal maximálně hebkou pleť, až mi moje kamarádka (která je nádherná, má alabastrovou pleť, pihy a ani jedinou nedokonalost nebo černou tečku na celém obličeji) záviděla jak hezkou mám pleť :D Ale bohužel mi ucpával póry, takže do něj jdu opravdu jen málokdy. Teď je mým oblíbencem hydratační kousek od Gabrielly Salvete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kamarádku nemám ráda, a to ji ani neznám :D ... ne ... tak ... přejme jí to, že? :) makeupy od Gábiny mi nějak nesedly, navíc mi přijdou, že mají malé krytí na mou tlamku :(

      Vymazat
    2. S mým aknotickým obličejem od 12 let to byla opravdu radost s ní vyrůstat :D :D Ale ne, samozřejmě jí to přejme a záviďme ;) No, to sice mají, ale já potřebuju spíš jen sjednotit (díkybohu už teď) a ten zbytek se zakryje korektorem. Jsem ráda že jsou ty makeupy doopravdy lehké a neucpávají mi póry, stejně tak matující kousek ve skle, oba mi sedly :)

      Vymazat
    3. co já bych dala za to, abych potřebovala jen sjednotit pleť! :)

      Vymazat
  5. Já jsem měla oblíbený makeup od Revlonu Colortstay, dá se sehnat na Aukru do 250 - 300 Kč.. musím říct, že byl skvělý, akorát mi vadilo, že neměl aplikátor. Jinak teď používám levnější makeupy z drogérky.. od značky NYC, který už mám podruhé a je super a pak jeden od Avonu, který jsem vyhrála a jsem z něho velice příjemně překvapená. Dřív jsem měla makeupy od Oriflame nebo Avonu a byly příšerné - naprosto! Oranžové a prostě hnus. Teď jak mám tento, co jsem vyhrála, tak je krásně přirozený, nedělá mapy a celkem sedí i mé mastné pleti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revlon jsem si jednu dobu strašně chtěla pořídit, jenže mě vždycky odradila právě ta absence aplikátoru :( se divím, že ještě pořád ho tam nepřidali, ale já se jednou dočkám! :D ... Avon jsem valila na střední, ale tenkrát na mě ty jejich makeupy byly drahé, takže jsem nikdy žádný neměla ... trochu mi vadí, že odstín musíš vybírat jen z obrázku v katalogu :(

      Vymazat
  6. Já ho mám (odstín 50), nepoužívám denně, jen když potřebuju právě větší krytí. Z liščích fotek se zdá, že spíš jen pleť sjednotí, ale já s ním mám tu zkušenost, že opravdu středně kryje. Srovnatelně jako třeba Estée Lauder Double Wear Light. Oproti EL má ale tu nevýhodu, že zvýrazňuje šupinky. Nemám mu to za zlé, přece jen je primárně určen na mastnou a smíšenou pleť. Ale nemůžu si ho dovolit když mám přesušené čelo (vetšinou z ventilace z auta - teď v zimě pořád musím mít puštěný teplý vzduch na přední okno a na obličeji jde lehké přesušení znát.
    No a při dlouhodbém používání bych se bála, že si zadělávám na problém s pupínky. Póry zanáší a je třeba večer pořádně čistit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že ta fotka se nějak nepovedla nebo co ... páč on určitě kryje víc, asi jsem dala moc malý nános, nevím, kde se stala chyba :( ... jj, na suchou pleť on asi nebude, to je pravda ... jinak problém s póry a pupínkama s ním nemám, ale to je u každého jinak :(

      Vymazat
    2. S fotkama si nelam hlavu. To znám, taky vždycky bojuju abych vyfotila efekt, který chci, ale fo'ták jako by si postavil hlavu a ne a ne ho vyfotit:)

      Vymazat
  7. Jo, vypadá docela dobře... :) Kdybych o něm někdy přemýšlela, tak aspoň vím... :) Ale stejně si pro něj asi hned nepoběžím, víc se mi líbí pan Medvěd!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som si ho kúpila asi pred pol rokom, make-upy od Max Factor som používala dlho a istý čas mi vyhovovali, tento som mala v najsvetlejšom odtieni Warm Almond, avšak ten odtieň mi nesedel, je skôr pre žltý typ pleti, ja potrebujem skôr ružové podtóny. Výdrž ma fakt skvelú, aj krytie je obstojné, ale po necelom mesiaci pravidelného používania sa mi začala z neho dosť vysušovať tvár a to ju mám mastnú, takže som ho radšej posunula ďalej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to s těmi makeupy je docela na prd, páč každý má jiný typ pleti, takže nejde doporučit všem ;) ... žlutý podtón mi totiž nádherně sedí a tvář mi nevysušuje (asi ji mám víc mastnou) ... jinak dobré MU z drogérie má ještě L´Oreal, třeba tam najdeš pro sebe odstín ;)

      Vymazat
  9. já jsem na něj koukala zrovna včera v drogerii a připadal mi docela hodně krycí, navíc ten nejsvětlejší mi byl tmavý a oranžový, všimla si toho i mamka a bez brejlí a to je tedy co říct :) takže mi není souzen!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je škoda :( myslela jsem si, že ten světlý bude přímo pro bledule, protože já nejsem žádná Liška opálená a stejně mám jeden z těch tmavších ...

      Vymazat
  10. Já jsem z něj na větvi, sedli jsme si:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)