Linkujeme s NYC

Bez linky na očích nevylezu ven ani s košem! Jsem na ni už tak zvyklá, že si bez ní přijdu naprosto nevýrazná. Do teď se směju při vzpomínce na léto, kdy jsem byla s kamarády na chatě a ráno jsem vyšla odmalovaná z pokoje - nikdo mě nepoznal :D. No a jelikož se mi neobtiskávají jenom řasenky, ale i linky (je jedno v jaké cenové kategorii), můžu používat jen ty tekuté. Takže bych Vám chtěla ukázat mé oblíbené.



Seznamte se s New York Color Eyeliner Liquide. Ani nevím, jak mě napadlo kupovat linku u levné a docela neznámé značky. Respektive ona je známá, ale moc se o ní nepíše. Nebo se nad ní ohrnuje čumáček. Což si tento produkt nezaslouží ani náhodou. Koupíte v drogerii Rossmann za 69,90 Kč.



Linka je v černém obalu, který ničím nepřekvapí. Nápisy jsou vybarveny stříbrně a ani po půl roce každodenního používání a tahání přes několik lesů se neošoupalo ani jedno písmenko. Po odšroubování vršku se dostanete k úzkému štětečku, se kterým se krásně pracuje.



Linka má černo černou barvu a tekutou konzistenci. Doporučila bych ji i pro začátečnice, protože se štětečkem se velmi lehce manipuluje. Dokáže vykouzlit jak tenkou, tak tlustší čáru, barva hned zasychá a vydrží všechno. Nikdy se mi nestalo, že by se obtiskla, opadala, rozmazala ... Prostě jak nanesete, tak i odlíčíte. Je jedno v jakém  počasí, sníh ani déšť ji neohrozí. Jen potápět jsem se s ní ještě nebyla, takže voděodolnost neposoudím.



Na fotce vidíte čerstvý nános, který okamžitě zasychá. Jedinou nevýhodu této tekuté linky vidím v tom, že se nevyrábí ve více odstínech. Seženete jen černou, já bych ocenila určitě hnědou a třeba taková šedá, zelená nebo fialová by mě taky neurazila ;). NYC nabízí i metalické linky (fialovou, hnědou a stříbrnou), na které si brousím zuby.



Závěrem můžu už jen konstatovat, že za pár peněz hodně muziky ;). Vyzkoušela jsem už mnoho tekutých linek a nezpozorovala jsem rozdíl mezi levným a drahým kouskem. Při výběru je důležité se dívat na tvar a velikost štětečku. To je podle mého rozhodující. Takže přeji dobrý výběr a pevnou ruku!



Používáte tekuté linky na oči? Které byste mi doporučily? Máte něco do značky NYC?

Užívejte!

L.





Komentáře

  1. měla jsem ty metalický hnědý, barva fakt nádherná,nosila jsem je denně.Akorát ten nápis je po pár měsících kompletně sedřenej,linky rychle ubývají a v létě se mi hodně obtiskávaly, ale jinak spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sedřený nápis by mi nevadil, ale jestli se obtiskávaly, tak budu ještě hodně přemýšlet, jestli do nich půjdu ... :( díky za minirecenzi!

      Vymazat
  2. Vážně se noebtiskávají? Já mám snad problémy se všema linkama, snad všechny se mi obtiskávají a rozpíjí a tak. Takže jsem si zvykla, že k večeru už mám velice lehké líčení po celém dni. Jestli jsou vážně tak dobré jak říkáš, tak stojí za zkoušku. Trošku se ale bojím toho štětečku, nebo spíše té dlouhé tyčce, na které je. Jeslti by se mi neklepala ruka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nikdy se mi neobtiskly, mám je asi tak půl roku a pořád mají stejnou konzistenci a malují ;) takže doporučuju aspoň zkusit, za ty prachy to kdyžtak nebude moc bolet ;) já si pomáhám tak, že ruku opřu o zrcadlo (loket), aby byla jistější ;)

      Vymazat
    2. Dobrá tedy, dám na Tvé rady :)

      Vymazat
    3. pak dej vědět, jak jsi dopadla ;)

      Vymazat
  3. Od značky NYC mám makeup a pudr (zrovna dnes jsem o nich psala článek :D) a pak mám laky na nehty. Je to super značka - alespoň pro mě. Zatím co jsem vyzkoušela, tak to byly levné a kvalitní produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pudr i laky na nehty mám taky a přesně jak říkáš - levné a kvalitní ;)

      Vymazat
  4. No vypadají hezky, ale mám pocit, že bych štětečkem s tak dlouhou rukojetí nic nenakreslila...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to o zvyku, já nejsem kdovíjak šikovná a jde mi to v pohodě ;)

      Vymazat
  5. Jo, tak na tyhle linky nedám dopustit. Koupila jsem si je jednou jen tak ze zvědavosti - navíc byly ve slevě - a po jiných nějak nemám potřebu pátrat :) Navíc je mám už možná rok a pořád jsou jako nové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! kupovala jsem je úplně ve stejné situaci - ve slevě a ze zvědavosti! :) škoda jen, že nemají i ty jiné odstíny :( pak už bych nemusela hledat nic jiného ...

      Vymazat
  6. Připadá mi, že maji mega dlouhou ručku! Nevím, jestli bych s tím uměla manipulovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, už jsi několikátá, kdo to řeší, přitom mě to nikdy nenapadlo, všechny linky jsem měla na podobné ručce a právě když jsem měla nějakou kratší, tak jsem byla zase nespokojená :D takže je to prostě o zvyku a o cviku ;)

      Vymazat
  7. Na ty bych se normálně ani nepodívala. Ale takhle o nich aspoň trochu přemýšlím. I když netvrdím, že bych je zkoušela, s tekutýma linkama to až tak neumím. (I když ty s hrotem jsou teda mnohem horší...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co máš z toho, já to zase neumím s gelovýma ;) ale asi to je o tom, na co jsi zvyklá a tak ... s hrotem jsem měla jedny od Elfu a dělaly solidní rýhu, takže od té doby jsem jiné raději nezkoušela ;)

      Vymazat
  8. Máš můj obdiv Lištičko, já bych se nenalinkovala do práce natož s košem :-D. Zatím jsem tohoto levelu nedosáhla, mnohem raději dělám linku stíny a angle štětcem (no gel se štětcem jsem taky ještě nezkoušela)....dost mě láká to zkoušet, to zas jako jo, ale mám pocit, že na mě ty černé linky vypadají hodně tvrdě...ale když koukám na Tvé krásné modré očičko, tak jsem fakt jako nalomená hodně :-)...a když něco zkoušet, tak určitě nejdřív za málo peněz...No a fotečky se šípky ty mi úplně pohladily oko :-D...díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá eM, na tom fakt není nic složitého! já se jednoho dne prostě rozhodla, že budu linkovat a bylo ;) první jsem dělala ráno před odchodem do školy, ani jsem si na to nevyčlenila speciální čas navíc a šlo to ... ani teď, po víc jak roce používání tekutých linek, se mi nepovedou obě stejně, ale mám na to takový fígl - vatové tyčinky napuštěné odličovačem od Bel (http://www.krasa.cz/olejove-vatove-tycinky-75-ks.html), díky kterým upravím, co mi ujede ;)

      a jestli se necítíš hned na černou, tak zkus hnědé (já mám od MUA tyto: http://www.makeupacademy.cz/produkty/tekute-linky/, ale jsou hodně vodové) nebo šedé, ty mám od Oriflame (http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=20437) a jsou úplně super, mají ultratenký štěteček a na výběr víc odstínů, akorát teda musíš mít poblíž nějakou Oriflame Lady ;)

      Vymazat
    2. Jé tos mi teda vlila energii do žil, co se týče linkování :-), se asi prostě taky musím rozhodnout a je to....hm hm samé super tipy - moc za ně děkuju, vatové tyčinky napuštěné odličovačem, šmarjá, vůbec nevím, že něco takového je.....to by se mi fakt hodilo i na běžné líčení :-D......a právě že spíše lavíruju, že bych spíše ty hnědé, takže moc děkuju za odkaz, asi přepadnu někde nějakou Lady :-))), každopádně se teď na to celkově více zaměřím a budu hledat, co by mi sedlo. Prostě mě inspiruješ, pořád koukám na to Tvoje krásné očičko :-)), je vidět, že se umíš nádherně nalíčit!

      Vymazat
    3. přesně tak! rozhodnout se a je! :) vatové tyčinky jsem objevila úplnou náhodou, když je dávali zdarma k balení vatových tampónků a bez nich už si líčení nedokážu vůbec představit, je to super vychytávka, navíc za pár peněz ;)

      určitě by Ti linka moc slušela a jsem ráda, že jsem Tě inspirovala a děkuji za pochvaly, se tady trochu červenám :) ta z toho Oriflame mi přijde právě super na první linkování, je fakt teňučká a s krátkým držadlem, navíc levná, jen co jsem četla diskuzi, tak raději nekupovat fialovou :D

      Vymazat
    4. Však pochválím ráda :-), už nejednou jsi mě inspirovala, třeba s hennou, že...Haha tak fialové linky fakt nebudu kupovat......No už jsem tak nalomená, že chodím a čučím, co je v drogérkách k mání (zatím tak "oťukávám" terén :-D). Máš nějakou zkušenost s linkama od Maybelline - jakési drama či co, ale jsou v kelímku a la color tattoo a je k nim štěteček, takže nejsou takové jako tyto NYC - na zahr. ytubech je docela chváli, ale stojí cca dvasta, tož nějaká sleva to případně jistí :-). však až s tím začnu, tak o tom určitě napíšu, to bude "akce roku" :-)

      Vymazat
    5. v kelímku jsem si jednou koupila ty od Essence, páč je všichni chválili a jako ... buď jsem úplné dřevo a neumím s nima pracovat nebo jsem vzala špatný kus :( tak krásnou linku jako s tekutýma jsem s nima nikdy nevykouzlila, navíc ještě práce se štětečkem ... ale já si myslím, že jestli začínáš, tak by sis na ně zvykala stejně jako na tekuté, takže to už bude na Tvém uvážení, do kterých půjdeš ;) hodně blogerek gelovky používá, u málokoho jsem tekuté viděla, takže budou asi lepší, co já vím ;)

      Vymazat
  9. Jooj linkujem a rada, veď vieš :)) Ak rátam čierne, ktoré mám doma, tak jednu od Essence liquid ink, taká malá asi 7 cm "fľaštička", mám ju už asi rok a vôbec sa nezmenila, neobtískava sa a má celkom sýtu čiernu farbu, no občas mi na koncoch ten pretiahnutý zobáčik cuckuje, hlavne v lete. Druhú mám od Oriflame v pere, ktorou dokážem spraviť ultra tenučkú linku vďaka tvrdšiemu a tenkému hrotu. Celkovo mám radšej také pevnejšie aplikátory, lepšie sa mi s nimi pracuje. S tou Essence takú tenkú nikdy nedokážem spraviť a veľa krát si obabrem mihalnice:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě se těch hrotů bojím, páč jsem měla jednu od Elf a ta mi dělala rýhy, ale uznávám, že Elf není zrovna ukázková značka :D od Oriflame mám linku ze systému Clickit (odkaz jsem dávala do komentu eM) a s těmi jsem taky spokojená, hlavně za tu cenu ... všeobecně mi přijde, že mezi tekutýma linkama není moc rozdíl, ať si koupíš drahou značku nebo levnou ... ale jako pořád si myslím na ty od Gosh, jenže u nás nejsou v kamenných obchodech k sehnání a přes net se mi objednávat kvůli poštovnému nechce :( takže čekám, až na ně někdy narazím a okamžitě je beru! ;)

      Vymazat
  10. Od NYC mám jen lak a určitě bych ty linky vyzkoušela. Já používám všechny druhy, záleží na náladě a příležitosti. Díky za prima tip. To modré líčení je krásné. Když takové mladé oči se krásně líčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě na ně aspoň mrkni, stojí za to ;) děkuji za pochvalu! to jsem si jednou řekla, že modré stíny nemusí být tak hrozné, jak se všude vykládá a zkusila jsem s nimi něco vykouzlit, jsem ráda, že se Ti líbí! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)