Rozjasňovač rána a očního okolí

Jsem dlouho přemýšlela, jestli jsem vůbec erudovaná psát tuto recenzi. Páč péče o oční okolí je pro mě docela novinkou a nikdy jsem tomuto místu nevěnovala větší pozornost. Kruhy pod očima totiž nemám, vrásky ještě taky skoro (!) ne, tak proč se zatěžovat s nějakými patlátky. Navíc co ušetřím tady, můžu vrazit jinam, žeano ;). Ale znáte to ... pokud čtete blogy pravidelně, nemohlo vám uniknout, že péče o oční okolí je důležitá v každém věku a já po pár článcích získala dojem, že budu ve třiceti vypadat jak seschlá rašple, mít takové vaky pod očima, že v nich budu moct nosit nákup, o vráskách radši ani nemluvě. Takže jsem naznala, že mimo jiné (o krému jindy) nutně potřebuju korektor :D.



Nejdřív jsem samozřejmě vytasila všechny korektory, co mám doma a jala je postupně zkoušet. A zjistila jsem to, co už bylo dávno zjištěno - korektory na pupence nejsou vhodné pod oči. Jsou moc hutné, zalézají do vrásek, cestují a nedrží. Takže jsem nutně potřebovala nový. Místo toho, abych prolezla blogy a přečetla názory a reference na toho nejlepšího kandidáta, otevřela jsem slevovou knížku z DMka a zahleděla se na rozjasňující pero Lumi Magique od L´Oreal. Bylo totiž za 150 Kč místo původních 299 Kč. No a znáte mě ... jak vidím slevu ... :D. Navíc mi je značka sympatická, tak jsem si řekla, že jdu do toho.



Výrobce píše, že tento sofistikovaný a lehký přípravek je díky hydratující textuře a dlouhotrvající výdrži nezbytným doplňkem pro rozjasnění pleti. Chytrý přípravek umí skrýt tmavá místa, díky čemuž se obličej rozjasní. Magické pero obsahuje Andersonovu kapalinu, aktivní látku, která přináší nesrovnatelný jas pleti. (zdroj)



Rozjasňovač se nachází v bronzovém peru s bílými nápisy. Z jedné strany má zaklapávací vršek, z druhé otočný mechanismus, díky kterému si regulujete vytlačování korektoru ven. Ten se aplikuje na pleť štětečkem. Před prvním použitím mě málem kleplo, páč jsem točila snad půl hodiny a žádného produktu jsem se nedočkala. Už jsem chtěla začít nadávat, že jsem koupila vyschlý nebo vadný výrobek, naštěstí to chtělo jen trochu trpělivosti a pero se rozepsalo. Díky tomu jsem se obávala, že bude mít Lumík krátkou životnost, ale už ho mám od února a pořád kreslí ;).



Při výběru odstínu jsem automaticky sahala po "dvojce", páč nemám ráda mrtvolný nádech, ale ukázalo se, že L´Oreal v tomto případě neznačí podle světlosti, ale podle podtónu. Nakonec jsem vybrala "jedničku" s názvem Light, páč jde do žluta. Dvojka má naopak růžový podtón, trojka béžový. Víc barev se nedočkáte, ale myslím, že nebude problém si vybrat.



A jak to teda s korektorem alá rozjasňovačem dopadlo? Už jsem psala, že nemám problém s kruhy pod očima, takže nepotřebuju krytí. A toho se opravdu od Lumíka nedočkáte. Jasně, nějakou barvu vytvoří, ale nic, co by stálo za řeč. Nanáším ho tak, že pomocí štětečku udělám pod okem ťupky a pak roztírám prstem. Lehce ho vklepávám do očního okolí. Konzistence je lehká, takže nevytvoří nános ani když se mi podaří nanést zbytečně moc výrobku. Vůbec nezalézá do vrásek, vydrží sedět celý den tam, kde má. Suchou pokožku naštěstí nemám, takže vysušování nemůžu až tak posoudit.

Abych řekla pravdu, tak na první pohled nepoznám, že ho vůbec mám nanesený. Ze začátku jsem si říkala, jaký to má tedy smysl, patlat se ještě s Lumíkem, když už tak mi líčení trvá dost dlouho. Po aplikaci jsem se studovala vzevrubně v zrcadle, kde je tedy ten rozdíl. Chyba! Jeho kouzlo je úplně jinde. Když jsem se odprostila od detailního zkoumání a zaměřila se na obličej jako celek, viděla jsem účinek okamžitě. Opravdu jsem měla rozjasněnou tlamku, vypadala jsem najednou svěže a odpočatě. Přitom nijak křiklavě. Žádné třpytky ani shimmer! Neblýskala jsem do dálky, nic laciného. Asi ta Andersonova kapalina, po které už pátrala Enka a přišla na to, že si z nás kreativci od L´Orealu dělají akorát tak srandu :D. A když už jsme u toho, tak označení "Lumík" jsem taky okoukala u Enky. Přiznávám se radši dopředu. Páč nevím, jestli na to nemá náhodou všechna práva vyhrazena ;).

Já jsem tedy s Lumíkem moc spokojená a používám ho při každém líčení obličeje. Krásně projasní pohled a díky své konzistenci a vlastnostem nedělá žádnou neplechu. Jen pokud máte kruhy pod očima nebo chcete z jakéhokoliv důvodu krytí, nebude pro tyto účely ideální.

Když už jsem zmínila článek Enky, nesmím zapomenout ani na eM, která o magickém peru také psala své pojednání ;).

Používáte korektor pod oči? A co rozjasňovač? Myslíte si, že je péče o oční okolí důležitá?

Užívejte víkend!

L.








Komentáře

  1. Dost mi připomíná korektor od Astoru se stejným mechanismem - taky nijak extra nekryl, spíš sjednotil a obličej po něm vypadal tak svěže! Pro mě bylo však plusem, že 01 byla opravdu světlounká :) Docela ráda bych tento vyzkoušela, ale to je nevýhoda opravdových bělob - i to nejsvětlejší je tmavé :D Škoda no, vypadá tak nadějně!
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmi, tak zkus očíhnout tu růžovou dvojku, už si právě moc nepamatuju, jak byla světlá/tmavá, ale třeba to bude lepší ;)

      Vymazat
    2. Dobře, za zkoušku nic nedám. Děkuju za tip! :)

      Vymazat
  2. Nevíš,jestli ty kupony v DM jsou ještě aktuální nebo už je to déle,co jsi ho kupovala? Docela mě zaujal:). Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už bohužel nejsou :( určitě se vyplatí počkat, až bude třeba v Rossmannovi sleva na celý sortiment L´Oreal, mívají tam vždy 25% na nějakou značku ;)

      Vymazat
  3. :D hele, pan Anderson! :D
    Lišti, ty si klidně půjčuj kterékoliv mé výrazivo, je mi potěšením :o))

    Krásný víkend v lesíku! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako už když jsem to opisovala z ofiko stránek, tak jsem si říkala, že je to nějaká hovadina, celý ten popisek :D si asi fakt myslí, že jsme všechny padlé na hlavu a budeme si myslet, co světového a úžasného to na sebe patláme :D ... a děkuji za půjčení, máš to u mě! ;)

      taky přeji krásný víkend, ať se daří! :)

      Vymazat
  4. Ale jo, líbí se mi. Protože většina těch "korekčních" korektorů mi pod okem dělá docela neplechu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, buď jsem tam měla nános nebo zvýrazněné vrásky, o kterých jsem předtím vůbec nevěděla :D takže L´Oreal byl moc příjemná náhrada, jen se do něj musí jít s vědomím, že nekryje ;)

      Vymazat
  5. Jééé pěkný článek a fotky Lištičko, jasně, když nás cituješ přece se nebudeme zlobit !-D.....moc děkuji také za zmínku a jsem ráda,že Ti korektor slouží dobře, dyž jsme ho obě zakoupily nalákány na slevu, že !-))) - no dovedeš si představit, že poslední dobou, jak jsem jindy korekci flákala, teď bez tohohle pera pod očima nevycházím z domu, i když v mém případě aktuálně by to chtělo spíš něco ve smyslu omítky, abych zakryla všecko...ale co už...Lumík Anderson je mi fakt sympatický a máš pravdu umí to ráno rozjasnit, že se sama sebe nelekám a to je myslím dost :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještěže jsem zrovna tu slevovou knížečku měla, jináč by mě absolutně nenapadlo číhat ve stojanu Lorealu nějaký podobný zázrak ;) ale sleva na mě funguje spolehlivě, jak jsem viděla 50%, tak jsem byla jasná :D ... máš pravdu, že v těžkých chvílích opravdu umí pomoct a zamaskovat neduhy nejen kosmetické, navíc už jen to jeho balení se mi líbí a v kosmetické taštičce mi svítí přes celou koupelnu :) a lekat sama sebe se nemusíš, páč jsi kočka i když smutníš! jsem si tím naprosto jistá! ;)

      Vymazat
  6. Já bych bez zakrytých kruhů pod očima už asi nevylezla ani s košem (to kecám, když jsem líná a musím jen za roh pro chleba tak prostě neberu na tlamu ohledy :D ) takže pro mě je korektor rozhodně každodenní nutností. Momentálně používám Astor Skin Match a žádná sláva. Rimmelácký Match perfection je o 100 % lepčejší. No jo, měla jsem ho dvakrát, omrzel mě, tak jsem pořídila Astor a jako mrše nevěrné se mi to taky po zásluze vymstilo! :D Lumík by vypadal o mnoho sympatičtěji, kdyby kryl a nestál majlant. Ale i tak po něm kouknu, až budu někdy při penězích. Při smíchání s nějakým krycím kalibrem by mohl být užitečný :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)