Nenápadný jalovec

Bez pleťové vody nebo tonika se neobejdu. Čumák odličuju pomocí tampónků, páč voda mně strašně vysušuje a je jedno, jestli použiju pěnu, gel, balzám ... Takže mám po sundání všech malovátek pořád pocit, že jsem si je akorát rozšmrdlala všude okolo a musím je ještě aspoň setřít něčím tekutým. Po tom, co jsem vypotřebovala tonika s obsahem alkoholu (Alverde, Mádara), chtěla jsem vyzkoušet i nějaký výrobek bez něj, jestli pleť pozná rozdíl. A jelikož se mi zrovna nechtělo nic objednávat přes net a u nás v obchůdku s přírodní kosmetikou je docela omezený výběr, se zvědavostí jsem sáhla po značce Atok.




Jestli vám svým zjevem připomíná jiného výrobce, tak nejste daleko od pravdy. Kosmetika je českého původu, zakládá se na aromaterapii a ano, je to Karel Hádek jako přes kopírák. Nechci šířit nějaké bludy, co jsem ale četla v diskuzích, tak by Atok měl být dřív s KH jedna značka a po rozkmotření došlo k jejímu odtržení. Tolik okénko babky Kelišové :D.

Každopádně si mě obal vůbec nezískal, kdybych nešla vyloženě po složení a po zajímavých vůních, tak ho obejdu obloukem. Bílá plastová lahvička se zelenými strohými nápisy. Trošku mi evokuje lékárnu. Na oficiálních stránkách značky jsem ale už našla balení jiná, takže asi proběhl redesign. A oproti staré verzi hodnotím opravdu kladně, i když pořád by to mohlo být lepší. Ale co bych za ty prachy chtěla, že? :D Omrknout můžete tady, já kupovala za 98 Kč, obsah 150 ml, který už se ale nejspíš nedělá. Teď koupíte 200 ml za 118 Kč.




Jalovec jsem si vybrala z jednoho prostého důvodu - na rozdíl od ostatních variant nabízí tonizaci a na stránkách se dokonce dozvíte, že je určen pro mastnou, aknózní a problematickou pokožku (škoda, že na obalu o tom ani zmínka).

Ve složení mě ihned zaujal Panthenol hned na druhém místě a taky krátký výčet složek. A jalovec tam v podobě éterického oleje taky najdete, takže všechno v cajku ;).




Hodně jsem se těšila na vůni, páč jalovec není zrovna nejčastější parfemací. Musela jsem ale hodně čmuchat, abych vůbec něco zachytila. Už v obchodě při výběru mi to bylo trapné, páč jsem strkala frňák pomalu skoro až do lahvičky a stejně jsem nic nezavětřila. Takže hodně, ale opravdu hodně jemná. Ale já mám čumák divný, který svou funkci často moc neplní. Podle popisu by měla být vůně lesní, osvěžující a borovicová. Chá! Pily jste někdy borovičku? Nebo gin? Kdyby v produktu byl alkohol, tak bych se docela bála ráno řídit :D.

Aplikovala jsem po odlíčení večer a ráno, nalila průhlednou vodičku na tampón a rejdila po čumáku. S výsledkem jsem byla spokojená, páč nějaké ty nečistoty, které na pleti zůstaly, dokázala zlikvidovat. Jenže po Mádaře jsem čekala asi od účinků moc. Jiných než dočišťovacích jsem si totiž nevšimla. Žádné stažení pórů, projasnění pleti, matování, hydratace ... S přivřeným okem možná tak osvěžení. Abych ale nebyla nespravedlivá, tak se neděly ani žádné nekalosti. Vyrážka, alergie, vysušování - nic podobného. Prostě neurazí ani nenadchne, asi tak.

Jestli vás zajímá i jiný názor, zkuste mrknout k Bashi, páč ta byla s vodou nadmíru spokojená.

Závěrem už jen konstatování, že další pleťovou vodu bych si od Atoku už nekoupila. Není špatná, stáhne poslední nečistoty z obličeje, ale díky nepěknému obalu a absenci přidané hodnoty mě nenalákala na další zkoušení jejich sortimentu. V kosmetickém rybníčku je tolik značek, které vypadají mnohem líp a které jsem ještě ani nevyzkoušela, tak dám raději přednost jim ;).

Znáte značku Atok? Vyzkoušely jste nějaký jejich produkt? Jaký na ni máte názor? A co si myslíte o podobě s KH?

Užívejte!

L.



Komentáře

  1. Vim, co si nekoupim. Nastesti pletovou vodu az tak nepotrebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už taky ne, lepší bude pro mou pleť asi tonikum, tohle je slabý čajíček ;)

      Vymazat
  2. Měla jsem jalovec od KH, ale myslím, že to byl tonik. A docela dobrý. Já mám obecně pocit, že toniky jsou pro mě vhodnější než vody. A s tou bácorkou o KH a atoku máš tak nějak pravdu. Já znám oboje dlouho, a jsou dva tábory - jedni mají radši KH a jedni zase atok, já jsem na straně KH, přece jen se mi líbí, že tam figuruje Karel Hadek, a je mi sympatičtější, takže se atoku vyhýbám (spousta jejich výrobků má stejné složení ale jiný název, podle receptury než se rozpadli ;-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tonik má Atok taky, jen tam byl ten alkohol, kterému jsem se chtěla vyhnout, tak jsem vzala pleťovku ;) ale příště bych koupila radši toníka, tohle byla jen zkouška ... a já zase neměla nic od KH a stydím se za to :D jenže u nás v lese není k sehnání a přes net se mi objednávat nechce, přece jenom aromaterapie se zakládá na vůních (i když ten můj frňák stejně nic nepozná :D), ale už mám plány do Olomouce, páč tam jej mají ;)

      Vymazat
  3. Hele a já podle obrázku říkala: Ááááá, ona má něco od Hádka. A ejhle... Atok... A okénko Kelišové je super :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to jsem si říkala, když jsem tu značku viděla v tom obchůdku na obchodňáku - tvl, Hádek! :D a nic z toho :D

      Vymazat
  4. Před lety jsem věcí od KH vyzkoušela hodně a byla jsem spokojená. Vlastně jsem přestala používat jen kvůli tomu, že jsem se přestěhovala a najednou neměla kde nakupovat. Nejvíc se mi osvědčily krémy a vody z levandulové řady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt škoda, že KH je, co se kamenných prodejen týká, těžko k sehnání, u nás v lese taky není a docela bych ráda jejich sortiment blíže prozkoumala, na netu to není ono :(

      Vymazat
  5. já kupuju KH, zkoušela jsem měsíčkové tonikum, to bylo super... v některých alkohol mají, jinde ne, teď z hlavy nevím, kde byl. ty nové Atok obaly se mi moc nelíbí, ale už to aspoň není tak do očí bijící podoba :D zajímalo by mě, jak to teda měli mezi sebou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na KH se vrhnu, hned jak se dostanu do Olomouce a měsíčkové tonikum si píšu na seznam, díky za tip ;) já jsem bližší info nesehnala, jenom nějaké nepodložené drby, a ty jsem nechtěla raději šířit ;)

      Vymazat
  6. Čas od času mě moc baví si u blogerín číst, jak něco od Hádka je super, že od ATOKU to je fuj, i když mají výrobek s totožným složením. Tedy nejen to, prostě totožný výrobek :). Lidé se rozkmotřují, recepty a výrobky až tolik ne. Samozřejmě to neplatí u všech, ale dost jich je zcela a bezebytku totožných.Takže tak nějak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem nikdy nic od Hádka nezkoušela, takže asi tak ;)

      Vymazat
  7. jj je to tak ty dvě firmy a rozkmotření..no jde o rozvod a každý z manželů má "jinou" firmu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o tom rozvodu jsem už slyšela, ale nechtěla jsem šířit nepodložené info ;)

      Vymazat
  8. Original Atok ma tiež moc neberie, ale milujem ich masážny oleogél vo vôni Hawai :) Inak telové oleje až tak nemusím, preferujem skôr telové mlieka, ale tento má parádnu vôňu, takú orientálnu, vedela by som si to predstaviť aj ako parfém :) Vôňa celkom dobre drží na pokožke. I keď ten názov mi k tomu moc nepasuje, lebo teda nemá nič spoločné s kokosom ani ananásom, ako by si človek mohol predstaviť :D V zložení je napríklad pomaranč, ylang ylang, jazmín, pačuli, santalové drevo, škorica, tuberóza... :) Hm, až sa mám chuť sa ním bežať zas natrieť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cože? orientální vůně? to je přesně můj šálek kávy, mňam! a máš pravdu, že název Hawai by mě vůbec nenalákal, páč si taky představím jako první kokos a jeho vůni zrovna nevyhledávám ;) takže díky za tip, příště očmuchám, i když tělové oleje nepoužívám vůbec, přesně jak píšeš - radši másla, ale vůně je vůně, to je jasné :D

      Vymazat
  9. Výrobky od KH určitě vyzkoušej - lecitinové krémy a lecitoly....to je lahoda a bašta pro pokožku :)
    A co se týká ATOKu - některé výrobky jsou s KH stejné, protože je tvořil p. Hadek. Ovšem po jeho odchodu se ATOK s kosmetikou nikam extra nevyvíjí, kdežto u KH mají pořád novinky a zlepšováky a jde to dopředu. Navíc p. Hadek si extrémně zakládá na kvalitě všech surovin. A ještě perlička: když objednáš u KH v e-shopu, tak je ti zboží ihned zasláno i s přiloženou fakturou a ty platíš zpětně...to se hned tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)