Růže ve vlasech

Na nakupování na iHerb jsou zajímavé dvě věci, za 1. v sekci "Specials" se každý týden mění značky, na které je zrovna sleva, takže pokud máte něco vyhlídnuté, stačí si počkat a pak mít produkt o 20% levnější, za 2. k nákupu si v sekci "Product Trials" můžete vybrat jednu věc za speciální cenu. A to je hned nakupování příjemnější, což? Já jsem tak třeba přišla úplnou náhodou na šampón, který mě vyšel na 1 dolar a který předčil naprosto všechny vlasoumývače, které jsem do teď vyzkoušela!




Aurbey Organics růžový hydratační šampón je určený pro všechny typy vlasů (tohle tvrzení mě většinou totálně odradí) a má vyživit a posílit vaše kadeře. Je plný přírodních složek, neobsahuje sulfáty, parabeny, je veganský a biologicky rozložitelný. Slibuje, že jemně odstraní nečistoty, ale přitom zachová vlhkost. Je vhodný pro barvené vlasy.




Obal je plastový v bílé a růžové barvě se zeleným zaklapávacím vrškem. Já jsem za dolar dostala malé balení 115 ml, velké 325 ml koupíte nyní za 8,91 dolarů tady. Ještě bych chtěla upozornit, že na iHerb změnili cenu poštovného, už není pevně daná (4 dolary), ale odvíjí se od hmotnosti objednávky, hezky to popsala růžová tygřice zde. V podstatě z toho vyplývá, že si musíte hlídat váhu objednaného zboží, pokud bude menší jak 0,5 kg, tak se s cenou poštovného nic moc nemění, pokud budete chtít kupovat víc věcí, musíte si dát už pozor.




Složení raději ještě kopíruju, páč bylo těžce vyfotitelné:

Aqua, lauryl glucoside‡ (from coconut/beet sugar), oryza sativa (rice) extract*, decyl glucoside‡ (from coconut/corn sugar), sodium lauroyl lactylate (plant source), sodium cocoyl hydrolyzed soy protein§, aloe barbadensis leaf juice*, alcohol denat. (38b, lavender), leuconostoc/radish root ferment filtrate, fragrance‡‡, glyceryl caprylate, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil*, rosa rubiginosa (Rosa Mosqueta) seed oil*, glycerin, citrus grandis (grapefruit) extract, glyceryl undecylenate, sodium phytate, ascorbic acid (vitamin C), xanthan gum, tocopherol (vitamin E), malus domestica (apple) fruit cell culture extract, equisetum hyemale (horsetail) extract, tussilago farfara (coltsfoot) leaf extract.

* Organic
§ Made from organic soy; non-GMO
‡ Tested non-GMO
‡‡ Natural isolate blend sourced from essential oils


Organic Rosa Mosqueta je bio šípkový olej z Chile - nejčistší svého druhu a s pomocí mandlového oleje jsou bohaté na esenciální mastné kyseliny a vitamín E, mají tedy podíl na zlepšení struktury vlasů. Jablečné kmenové buňky vyživují pokožku a podporují folikuly. Rýžový sirup zabraňuje vyblednutí barvy. (zdroj)




Šampón má velice zvláštní konzistenci, se kterou jsem se u tohoto typu výrobku ještě nesetkala. Na fotce moc nevynikne, ale má lehce nažloutlou barvu a je olejovitá. Když jsem ji viděla poprvé, bylo mi jasné, že mi totálně umastí vlasy a moc šancí jsem šampónu nedávala. A pak jsem byla totálně odrovnaná výsledkem!

Jelikož neobsahuje sulfáty, nemůžete očekávat hustou pěnu. Nějakou ale vykouzlit dokáže, každopádně tohle je o zvyku, já už ani pěnu k životu nepotřebuju, a to jsem ještě před nějakým rokem a půl dokázala tvrdit opak ;). Stačí nanést jen ke kořínkům a lehce masírovat pokožku hlavy. Spotřeba není vysoká, stačí malé množství, schválně jsem se dívala, kdy mi balíček přišel a bylo to 21. srpna, takže od té doby šampón používám. Samozřejmě střídám i s jinými, ale jen občas, páč jak už jsem napsala - jeho účinek jen tak něco nepředčí. A berte v úvahu, že mám malé balení a umývám si vlasy 2x po sobě.

Těšíte se na výsledek? Já pokaždé taky! ;) Pro mě je hlavní, že nedráždí citlivou pokožku hlavy, která pak nesvědí a nepadají z ní šupinky. A taky že nevymývá hennu víc, než by měl. Jenže to umí třeba i Weleda nebo Urtekram. Ale ty vlasy! Krásně vyživené, ale ne mastné, vydrží do dalšího mytí 3 - 4 dny. Lesknou se a jsou hladké a příjemné na dotek. A nejlepší na tom je, že nemusíte použít už ani kondicionér ani masku. Jen dám olej do konečků (momentálně rakytník, ale ono je to v podstatě jedno). Jo a vytváří mi na vlasech krásné plážové vlny. Takové ty nedbalé, které vypadají, jako bych se s nimi narodila, ale které někteří kadeřníci vytváří pomocí profesionálních přípravků hodiny. Prostě si připadám jako celebrita a třetí den po umytí vypadají samozřejmě nejlíp :D.

Takže pokud si potrpíte na přírodní složení, nebojíte se nakupovat přes net v zahraničí a chcete úžasný šampón za super cenu, není se nad čím rozmýšlet. Aubrey hodně překvapil, jak svou konzistencí, tak účinky. Jsem si jistá, že při příštím nákupu na iHerb přihazuju další balení a dokonce jsem zjistila, že tato značka má i pleťovou a tělovou péči (ofiko stránky). A to je výzva! ;)


Jaký šampón nejvíce zaujal vás? Nakupujete na zahraničních eshopech? Znáte tuto značku? Vyzkoušely jste i jiné výrobky než vlasovku?

Užívejte!

L.



Komentáře

  1. Moc děkuji za tuhle recenzi. Nedávno byl v Ladyboxu sprej na objem právě od této značky i téže řady a jsem z něj nadšená. Nejenže fakt ten objem umí, ale ještě mě po něm nesvědí hlava. Proto jsem po tomhle šampónu pokukovala a po tvé recenzi vím, že si ho určitě musím pořídit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sprej na objem, to zní skvěle! budu muset důkladněji nastudovat jejich sortiment, navíc jsem neměla vůbec tušáka, že byla značka v LB, což znamená, že se bude prodávat i tady ;)

      Vymazat
  2. fakt jo až tak? tak že bych to tedy šla doma někde najít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. běž! páč si myslím, že zrovna Ty z něj ty plážové vlny budeš mít taky, páč máš podobný typ vlasů jak já ;)

      Vymazat
  3. No teda! Ono to zní jako naprostý zázrak! Já jsem na iHerb ještě nenakupovala, ale občas mám ty choutky, a jen tak vkládám do košíku, co bych si pořídila (skoro celý iHerb). Musím říct, že jsi mě navnadila, pěnu nepotřebuju, a vymývání henny taky ne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako fakt mě překvapil, vůbec jsem nečekala až takové nadšení ;) já jsem se taky dlouho odhodlávala, hlavně kvůli tomu, že se mi absolutně nelíbil design a vyhledávání :D ale jak jednou naskočíš, tak se vezeš, počítej s tím! :D

      Vymazat
  4. Hmmm... zní to dobře. Jenže já potřebuju dávat šampon minimálně 3x, když mám vlasy mastnější i 5x. A mám je dost dlouhé a silné, takže na kůži se mi šampon dostane právě až díky té pěně, která vlasy nadzvedne... tak nějak nevím, jestli by se mi to vyplatilo, když půl litr šamponu spotřebuju za pár týdnů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná to bude znít debilně, ale jak si umýváš vlasy? já se vždycky ohnu nad vanu a šampón nanáším jen na pokožku hlavy a masíruju prstama, tak se mi šampón dostane všude ;) pod sprchou na stojáka jsem to zkoušela párkrát a právě jsem je nikdy neumyla tak dobře, tak možná to bude tím? ;)

      Vymazat
    2. Ve stoje ve sprše nebo v sedě ve vaně. Ono to chvilku trvá ty moje vlasy odmastit a namočit, ze začátku jsou jakoby voděodolné a voda po nich stéká pryč. Takže to jsou ty dvě první nanesení šampónu. Taky si musím pořádně prodrbat pokožku hlavy, protože se mi na ní usazují sajrajty. Ty když jakž takž z pokožky odstraním, tak stečou do délek a musím je opět vymýt šampónem. V předklonu si vymývám jen barvící šampón, celé mytí bych tak nevydržela, moje vlasy váží mokré snad několik kilo, strašně mě z toho bolí krk. :(

      Vymazat
    3. wow, Ty musíš mít nádherné vlasy! s mytím to sice lehké nemáš, ale stejně Ti je závidím! :D

      Vymazat
    4. No možná trochu přeháním. :D Ale kilo podle mě určitě. :D

      Vymazat
  5. Vypadá velmi dobře! Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak teď mě mrzí, že jsem zrovna doplnila zásobu šampónů. No což, tak příště.. protože všechno, v čem jsou růže už předem odkývám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, teď mi až došlo, že jsem zapomněla popsat vůni :D je opravdu růžová, takže se Ti bude líbit ;)

      Vymazat
  7. Teda, to vypadá dobře :) většinu kosmetiky jsem za úřírodní už obměnila, ale šampóny mám stále obyč drogérkový a pořád nevím, po čem sáhnout, růže mě opravdu láká! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli jsi ještě nezkoušela žádný přírodní šampón, tak doporučuju omrknout Alverde v DMku nebo Alterru v Rossmannovi, já na nich taky začínala, stojí pár kaček, sice nemají úplně vymazlené složení jako dražší značky, ale na rozjezd to stačí, aby si vlasy zvykly, že jsou bez silikonů ;)

      Vymazat
    2. Jojo tyhle privátní přírodní značky drogérií nejsou vůbec špatné. I když Alverde mi nedávno změnila složení šampónu a tak se z kosmetického nebe posunul až do pekla... dneska snad bude článek.
      Markéta

      Vymazat
  8. No a růžová tygřice tento šampón doma nemá, ako je to možné? :D Mne sa ušiel kondicionér z tejto rady, ale ešte som ho neskúšala, lebo sa snažím domíňať JMO, ale teraz si ma navnadila, pri ďalšom umývaní ho skúsim :) Od Aubrey som ale už šampón aj kondicionér mala a boli fajné, ale to vieš, ja musím stále skúšať niečo nové :D
    Skúšala som od nich aj pleťovú kozmetiku - mala som takú cestovnú sadu na zmiešanú a mastnú pleť a celkom dobré boli tie veci, ale už sa tuším nepredávajú...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kondicionér jsem taky viděla, že byl k nákupu, ale než jsem se rozhoupala, co koupím, tak byl fuč :D ... a jsem ráda, že jsi napsala, že JMO nepotřebuju, páč se mi za to nechtělo dávat ty nekřesťanské prachy, ale pořád to všichni tak chválili ... pleťovku jsem našla dokonce i na českém eshopu - http://www.kosmetika-bio.cz/, takže přemýšlím, že bych něco vyzkoušela, jen škoda, že nemají nějaké vzorečky, páč ty ceny jsou už vyšší ;)

      Vymazat
  9. To vypadá moc parádně. Právě teď hledám náhradu za svůj Alverdí olivový, kterému změnili složení a to nové je hrůza na hlavě. A když už jsem měla cestu pro LilyLolo do Greenwave, koupila jsem si šampon na objem od Urtekramu, jen mě trochu děsí, že je prý pro suchou hlavu. Tak uvidím, jaký bude, ale když selže, asi půjdu do něčeho úplně bez sulfátů.
    A poslední dobou mě hrozně baví, jak do reklamních hlášek, co ten který produkt dělá, cpou kmenové buňky. Kdyby to bylo s kmenovýma buňkama tak snadné, aby byly v každém krému proti vráskám, tak už by se dávno mohly používat v medicíně. Tady jsou ještě ke všemu rostlinné, když se to vezme kolem a kolem, každá buňka rostlinného těla je kmenová, protože z ní je za vhodných podmínek schopná vyrůst nová kytka (v laboratoři samozřejmě). Navíc extrakt z buněčné kultury z jabloně (chápej jako rozmašírované buňky, které rostly asi takhle https://www.google.cz/search?espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&sa=1&q=plant+cell+culture&oq=plant+cell+culture&gs_l=img.3..0i19l3j0i5i19.4365.6539.0.6727.18.13.0.0.0.0.341.2135.0j2j4j2.8.0.msedr...0...1c.1.60.img..10.8.2134.zV6-JXTPU2s#imgdii=_&imgrc=reujlu-SUtOyPM%253A%3BoZe9AbQ9cs_bZM%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252F1%252F18%252FCallus1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fen.wikipedia.org%252Fwiki%252FCallus_(cell_biology)%3B2000%3B1334), je až skoro na konci složení, to tam toho teda moc nebude :).
    Každopádně ale šampón píšu někam do poznámek, abych si pak vzpomněla, co jsem to vlastně chtěla zkusit.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde šampónům změnili složení! tak to čučím, počkám si ráda na článek, by mě zajímalo jak! dlouho jsem u nich vlasovku nekupovala, páč jak se člověku rozšíří obzory ve značkách přírodní kosmetiky, tak neví, co by chtěl dřív :D ... Urtekram mám s Rhassoulem, byl to jediný bez sulfátů, jinak mě zklamali, že v ostatních je, takže jsem další vlasovku nezkoumala ... a díky za chemické/biologické vysvětlení, je pravda, že už když jsem text od výrobce překládala, tak mi tam ty buňky byly nějaké podezřelé, ale už jsem je tam nechala, páč jsem do toho nechtěla šťourat, navíc má angličtina ani není na dostatečné úrovni, abych to dělala ;)

      Vymazat
    2. Tak inovovaný článek s povídáním o sulfátech na blogu :)

      Vymazat
  10. Od této značky mám vzorek vlasového tonika z říjnového Ladyboxu. Tonikum je pro mě zklamání, protože vůbec nic nedělá. Zajímalo by mě, jestli na tebe Aubrey účinkuje lépe nebo jestli se prostě ten šampon tak povedl a tonikum ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bohužel nemůžu posoudit, abych pravdu řekla, vůbec jsem neměla potochy, že byla tato značka v LB ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)