Sephora výprodej

Jak jste mohly vidět v nakupovacím článku z Ostravy, trošku jsem vyplenila slevový stojan v Sephoře. A jelikož se podle všeho budou tyto výrobky rušit, raději přicházím s recenzí už teď, aby to nedopadlo jak minule. Všechno jsem poctivě zkoušela každý den, bohužel ale nemůžu zaručit, že vám třeba řasenka po měsíci nevyschne. Berte to jako první dojmy, jestli se vyplatí i za tak nízkou cenu malovátka koupit nebo ne ;).


Sephora Maximum Volume Mascara, 50 Kč



Jsem řasenku vlastně vůbec nepotřebovala samozřejmě. Mám doma momentálně tři (Miss Sporty, Alverde, Bourjois) a bohužel jen dvě oči. Nacpala mi ji až paní u pokladny a zase zafungoval můj slevový radar, který začal okamžitě vyřvávat na celé kolo, že jako za ty prachy to tam nemůžu nechat. Nevíte, kde se vypíná? :D




Řasenka má moc pěkný obal, co mu chybí do výšky, vyrovnává šířkou, černá barva je klasika a v záplavě kolotočových kolegyň jsem ji opravdu uvítala. Zdobí ji jen stříbrný nápis Sephora. A taky jsem se nechala nalákat na kartáček, páč je plastový, což mi nejvíc vyhovuje. A vypadá hodně zajímavě. Mimo normální štětinky totiž nabízí i jakože hřebínek na pročesání. Nic podobného jsem ještě neviděla a musím říct, že se s ním dá krásně vyhrát. Třeba na spodní řasy je jako dělaný, nikdy jsem jich neměla víc, dokáže najít i nejmenší řásky a hezky je nabarvit a oddělit od sebe. Vrchní řasy nejdřív projedu štětinkami, které je nabarví a nachystají na hřebínek, který pročeše, oddělí a zahustí. S efektem jsem naprosto spokojená. Odstín je opravdu černý, na výběr byly i jiné barvy, viděla jsem hnědou a myslím, že i modrou.


Nahoře hřebínek, dole štětinky


Nejdůležitější je pro mě ale výdrž. Málokterá řasenka se mi neobtiskne pod obočí, mám asi nějaký divný tvar očí nebo co. Proto nerada zkouším nové kousky, páč už jsem promrhala hodně peněz za řasenky, které jsem pak věnovala nebo poslala dál. A světe div se, Sephora se celý den ani nehne! Neopadává, neobtiskává se, nedrolí, neztrácí intenzitu. Přitom se odličuje pomocí oleje snadno, žádné drhnutí.

Takže jestli sháníte dobrou řasenku, která dokáže zahustit řasy, obarvit a oddělit je od sebe bez toho, aby dělala nějaké neplechy, určitě ji běžte omrknout. Za ty prachy ji tam totiž nemůžete nechat! :D



Sephora Long-lasting Eyeliner, 90 Kč



Tekuté linky jsou pro mě věc, kterou používám při každém líčení, bez nich si ho ani nedokážu představit a pokud použiju jen stíny, připadám si strašně nevýrazná. Sehnat nějaké s dobrým štětečkem není zrovna jednoduché. Musí umět vykouzlit jak tenkou linku, tak výraznou. A hezký ocásek, který se přes den nesmaže. Co mě ale dokáže vytočit úplně nejvíc je, když pomocí jednoho tahu nenakreslím úplnou čáru.




Sephora linky byly na výběr v několika odstínech, já sáhla po černé klasice (02 glitter black) a tmavě modré (12 navy black), kterou jsem ještě nikdy neměla. Po čmárnutí na ruku si mě ale okamžitě získala, takže nebylo co řešit. A měla jsem fakt co dělat, abych nevzala i bronzovou, kterou nakonec uzmula Claire ;). Obal je opět jednoduchý, černý válec, který se postupně zužuje. Barva vršku se liší podle odstínu, takže hned vidíte, po kterém saháte. Malý detail, ale praktický. Štěteček se zužuje do špičky a je tvrdší. Bála jsem se, aby nedělal na oku rýhy jako třeba Elf nebo MUA. Naštěstí se nic podobného nekonalo, nanáší se bez problémů, na jeden tah vykouzlíte jak tenkou čáru, tak tlustou.




Černý odstín obsahuje jemné stříbrné třpytky, které dodávají lince lesk, ale nejsou humpolácké. Raději mám teda matné, ale u Sephory mi nepřekáží. Tmavě modrá je opravdu nádherná, jako noční obloha, pokud je pro vás černá moc tvrdá, bude ideální. Můžete ji nanést jen tak samotnou a vůbec se za ni nestydět. Nebo zkombinovat se stíny, líbí se mi v kombinaci se zlatou, zelenou, pokud se nebojíte experimentovat, tak klidně i se sytě růžovou.




Černá klasika nikoho nemůže urazit, snad ani těma třpytkama ;). Seberte mi černou linku a jsem schopná vraždy! Když nestíhám, nanesu jen ji, když mám čas, nanáším na jakékoliv líčení pro zvýraznění kočičího pohledu. Má cenu k tomu ještě něco psát? S červenou rtěnkou naprostá klasika, se kterou dostanete do kolen nejednoho chlapa. Jenže ... po nakreslení na oko se černá jaksi vytratila a místo ní jsem se dočkala jen tmavě šedé. Neříkám, že se mi výsledný efekt nelíbil, tenhle odstín ráda využiju, ale pokud čekáte podle popisu nejtemnější barvu ze všech, tak se jí nedočkáte.




Na výdrž si taky nemůžu vůbec stěžovat. Jak ráno nanesu, tak večer odličuju, dokonce bych se nebála tvrdit, že vydrží, dokud je neodlíčíte. Zasychají hned po namalování, žádné strachy, že by se obtiskla nebo rozmazala. Olejem jdou dolů mrknutím oka, s linkami v peru od stejné značky se nedají v tomto ohledu srovnávat, na ty aby člověk vzal pomalu savo :D.

Sečteno a podtrženo, další produkt, který nutně potřebujete! A nesnažte se mi namluvit, že ne. Linky zvládne každá, věřte mi, chce to jen cvik a pevnou ruku. Článek o linkování najdete tady, tak šup trénovat! ;)



Sephora Moonshadow Trio, 90 Kč



Láska na první pohled. Jakmile jsem je viděla, okamžitě jsem věděla, že je chci a bylo mi jedno, že světle modrou nepoužívám, zlatou vlastním v několika provedeních a bronzovou jakbysmet. Musíte prostě uznat, že jsou nádherné. Zapečetěné, se třpytkama, krásně k sobě ladící … Tester sice nebyl k dispozici, ale nevadí, stejně jsem byla lapena.




Balení je klasické plastové kolečko, černé, nahoře průhledné s nápisem Sephora. Docela se mi líbí, že ihned vidíte odstíny, zaklapává se v pohodě, drápky si na něm nevylámete, přitom drží. Navíc na to, že ukrývá tři odstíny, je malé a skladné, žádná velká paletka ;).




Počáteční nadšení mě ale rychle přešlo při prvním nanášení :(. Stíny neuvěřitelně práší a megavelké třpytky máte všude. Nejen pod očima, ale na celé tváři, takže celé předchozí líčení jde do kopru. Pro příště jsem byla tedy poučena a malovala oči jako první. Další problém nastal s pigmentací. Musíte v barvě pořádně rejdit štětcem, abyste nějakou nabraly. Nejlíp to jde se světle modrou, docela ujde i bronzová, ale zlatá je úplně k ničemu - na oko přenesete jen třpytky, nic jiného.




Při troše cviku a trpělivosti se s nimi nalíčit sice dá, ale štve mě, jak mám zaneřáděný obličej, štětec a pomalu i všechno kolem. V balení vypadají barvy krásně a sytě, ve skutečnosti to s nimi tak skvělé není. Ostatně můžete posoudit na fotkách, zachytila jsem v akci stíny, tmavě modré linky i řasenku ;).



Na celé víčko jsem nanesla světle modrou, v ohybu oka napojila na bronzovou a zlatou jsem jen lehce ťupla doprostřed pro rozzářený efekt (pro nic jiného se snad ani použít nedá).






Ze všech těchto produktů můžu jednoznačně doporučit řasenku a tekuté linky. Plní svůj účel dokonale, u řasenky mě překvapil hřebínek na kartáčku, který dokáže krásně rozčesat řasy, u tekutých linek škála odstínů, která se jen tak někde nevidí. Kdybych na ně náhodou ještě narazila, tak si dokoupím další barvy ;). Trio očních stínů bohužel nepotřebujete, i když vypadají na první pohled krásně, práší, obsahují velikánské třpytky a mají malou pigmentaci.

Teď jen budu doufat, že máte Sephoru někde po ruce (ne, jak já) a že jsem vás aspoň na něco nalákala. Hledejte ve slevovém stojanu nebo u pokladny ;).

Co jste si poslední dobou koupily vy? Chodíte na slevy do Sephory? Zkusily jste nějaké z recenzovaných produktů?

Užívejte!

L.





Komentáře

  1. Ta modrá linka je totálně boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žejo? nejradši bych ji malovala pořád, ale tu černou jsem taky musela vyzkoušet :D

      Vymazat
  2. Mne by se libily ty linky. Ty ja taky miluju.

    OdpovědětVymazat
  3. Ovšem stíny jsou úplná modrooká lištička. 😁👍

    OdpovědětVymazat
  4. Nutně potřebuju ty modré linky, achjo. Do Sephory si hned tak nezajedu... Tak třeba na mě počkají.
    A kde se vypíná slevový majáček, to bych taky ráda věděla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sakryš, kdybych měla kde, tak Ti pro ně klidně zajdu :( ale snad tam vydrží, bylo jich tam dost ;)

      Vymazat
  5. Aj ja by som chcela také super veci :D. Hlavne tú riasenku a modrú linku. Modrá linka má nádhernú farbu. Čo sa týka riasenky, čiernych mám už dosť, a tak by som brala asi hnedú :)

    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. modrá linka je bezkonkurenčně z celého nákupu nejlepší a hnědá řasenka se taky sejde ;)

      Vymazat
  6. Jéé ty máš krásný blogerský táceček :-D Hele, řasenka u mě dobrý, ale linky mi opadávají během dne. Asi mám fakt divné oči, protože to, co jiným drží mě padá. Ale je do zatím nejlepší výdrž, kterou jsem zatím poznala. A ta bronz je fakt super, jsem ráda, že jsem si tu černou nevzala. A hlavně štěteček je taky super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem dostala darem od jedné zrzavé kočky, víš :P ... fakt? opadávají? to se mi nikdy nestalo! :-O ale co máš z toho, mně se zas obtiskávají všechny tužky a skoro všechny řasenky, si nevybereš :D

      Vymazat
    2. Mě jo, ale když je dobře zapudruju, tak je to lepší o kapánek :-) No jo, každý má oči dobré na něco :D Třeba waterline se mi taky rozmazává ať mám jakoukoliv tužku, která všem drží :D

      Vymazat
  7. jak jen můžu žít bez té modré linky, ach jo, takže se jede do Prahy, no nejsem z toho nadšená :D snad něco zbyde

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Kdybych já si uměla namalovat linky tak nááádherně jako ty, tak by mě štvalo, že jsem si je nekoupila.. ale protože to neumím, tak mě to neštve :o))
    A moc ti sluší!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ségra, uděláme zácvik a budeš linky malovat na počkání, žádná věda v tom není, uvidíš! ;) a děkuju :*

      Vymazat
  10. Mně se nejvíc líbí ty modré linky, a to modrou normálně nenosím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky ne, ale jak jsem je viděla z testru čmárlé na ruce, tak jsem je musela mít, páč ta barva je neuvěřitelná ;) a když už jsem byla v tom, tak jsem si koupila rovnou i Color Infaillible od L´Oreal v odstínu 006 All Night Blue, ale ještě jsem neměla odvahu je dát na oko, tak uvidíme :D

      Vymazat
  11. Ty modré linky jsou krásné, úplně jako modrý samet :) Jinak strašně žeru tu liščí kolekci co mají teď v KiKu (pro nezasvěcené narážím na ten podnos :). Koupila jsem si s těma lištičkami kýbl a hned se mi prach utírá líp :D

    http://ellilightning.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli a nechceš jít utřít prach i k nám do lesa? :D já tuto činost úplně nesnáším, ale je pravda, že s liščím kýblem by se stala o trošku snesitelnější ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)