Lavera vyživující krém na čumák

Se smíšenou až mastnou pletí je někdy fakt sranda. Přes den se lesknete na všechny strany, spotřeba matujících papírků se dá počítat na kilogramy a pudry se krčí v kosmetické taštičce a brečí hrůzou, že tuto šichtu fakt zvládat nechtějí. A pak se večer odlíčíte a najdete na obličeji suchá místa. Ťukáte si nechápavě na čelo, že tohle už fakt není možné. Ok, chybí hydratace, takže by to chtělo nějaký krémík, který je lehký, neucpe póry a zároveň zbaví pleť suchých map. Jenže nabídka je tak velká, že nevíte co nebo kam dřív. A najednou narazíte na speciální akci na Naturals.cz (občas doporučuju hlídat si jejich sekci "Akce" nebo sledovat FB) a není o čem přemýšlet. K vyživujícímu ochrannému krému, kterému končila expirace, bylo pleťové mléko zdarma (o jeho zázračných účincích už jsem psala tady). Nekup to, žejo ;).




Lavera Faces My Age Vyživující ochranný krém BIO Aloe vera & BIO Kakaové máslo je určen pro citlivou pleť. Má pomáhat uzamknout hydrataci uvnitř pleti a činit ji jemnou a hebkou. Unikátní složení s bio oleji, hydratujícími látkami a hojivými rostlinnými výtažky podle výrobce přináší citlivé pleti ochranu, zklidnění a zdravý vzhled. (zdroj)




Balení musím pochválit, líbí se mi jak papírová krabička se zeleno-bílým designem, tak skleněný kelímek s plastovým vrškem. Všechno hezky ladí, nikde není nic navíc a hlavně je funkční a praktické. Samozřejmostí je, že pod víčkem byl krém zapečetěn, aby bylo jasné, že do něj před mýma packama žádné jiné nelezly. Obsah 30 ml, cena 349 Kč, koupíte třeba zde.




Ve složení najdete sojový olej, kakaové máslo, bambucké máslo, mandlový olej, mučenkový olej, aloe vera, olivový olej, jojobový olej, slunečnicový olej ... Na druhou stranu se vám třeba nemusí líbit obsah alkoholu a glycerinu. Dle mého za ty peníze kvalitní obsah. Teď už jen záleží, jestli vám vybrané oleje a másla sednou.




V kelímku najdete bílou lehkou hmotu, spíš bych ji označila jako gel než krém. Je opravdu lehký, dobře se nanáší, stačí málo a roztírání jde hladce. Voní po aloe vera, které je trošku šmrncnuté kakaovým práškem. Parfemace nepřekáží, je příjemná a na obličeji nezůstává. Potud krém mých snů a při prvních aplikacích jsem byla naprosto nadšená.

Jenže jsem ještě tenkrát moc neřešila, které oleje a másla mému čumáku dělají dobře a které ne. Nebo jsem spíš neměla v merku komedogenicitu (schopnost ucpávat póry) jednotlivých složek. A má mastná pleť je opravdu náchylná a vítá každého neřáda, který se na ní chce usadit. Takže třeba takové kakaové máslo nebo olivový olej jsou naprosto nevhodní návštěvníci. A taky že to hned bylo znát. Pleť byla sice hydratovaná dostatečně, suchá místa zmizela a já si myslela, že jsem našla ideálního pomocníka, než jsem po týdnu zjistila, že mám ucpané póry tak, že by je nevyčistilo ani deset masek najednou :(.




Od té doby si dávám velkého majzla na složení, páč můžete si sice koupit kvalitní přírodní výrobek, který má funkční balení, ideální vlastnosti i hezkou vůni, ale jakmile vám nesedne jedna látka, ostatní výhody jdou stranou. Pokud vás toto téma zajímá, můžete mrknout sem, kde najdete seznam (ne)komedogenních látek. Samozřejmě ale netvrdím, že třeba kakaové máslo ucpává póry všem. To by bylo moc jednoduché, že? Existují prý i šťastné ženy a slečny, které nikdy nic podobného nemusely řešit a já jim tiše závidím. Pro ty krém od Lavery určitě doporučím. Pokud ale bojujete s měsíční krajinou na čumáku jako já, tento hezký kelímek obejděte obloukem.

Pokud by měl někdo o krémík zájem, daruji zdarma do dobrých rukou. Ubyly tak 2 cm a datum expirace je 11/2014. Můžu ale s klidným svědomím potvrdit, že je krém v pořádku, nijak nezapáchá ani nezměnil konzistenci ;).

Na značku jsem ale nezanevřela, páč jsem si za špatný výběr mohla sama. Vůbec bych se nebránila zkusit od Lavery nějaký jiný výrobek, vhodnější pro mou pleť. Zaujal mě třeba "Zjemňující hydratační fluid BIO Máta & BIO Lopuch", máte s ním někdo zkušenost?

Jaký je váš oblíbený hydratační krém? Řešíte ucpávání pórů a vybíráte si výrobky podle složení?

Užívejte!

L.










Komentáře

  1. Ja jsem zacla testovat arganovy olej. Uvidim, jak to dopadne. Kazdopadne pridam kapku do makeupu a mam skvely prirozeny vysledek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já používám olejík na noc, nějak jsem se ještě neodvážila jej dát ráno pod makeup, ale možná je to jen můj předsudek ;) teď tam na mě čeká jojobový, tak uvidíme, jak to dopadne ;)

      Vymazat
  2. Zoznam (ne)komedonnych latok ma zaujal. Vdaka za link. Co sa tyka Lavery s mätou a lopuchom, tak momentalne ho pouzivam a snazim sa s nim "spriatelit". Sympatie na prvy pohlad to nie su. Asi zalezi na aky ucel ho chces. Pretoze ak som ho pouzivala ako nocny krem, tak to velmi nefungovalo. Plet bola dost stiahnuta /v popise nakoniec aj pisu ze lopuch ma anstrigentne ucinky/. Pouzivam ho teda ako podklad pod make-up. Tam to funguje, plet sa menej masti. Ale zase obsahuje mätu a o nej som citala, ze sa s nou nema vychadzat na slnko, mozu vznikat pigmentove skvrny. Na obale nie je varovanie a zrejme zavisi aj od obsahu mäty a mozno to je vsetko v poriadku, ale kto by to riskoval na vlastnej kozi? Takze teraz na prechode zimy a jari ho budem pouzivat, a dufam, ze ked uz zacne palit slniecko, tak bude minuty. Co sa tyka tovacich ucinkoch, co sa slubuju v popise, tie urcite nema, ale to som ani necakala. Mozno Tebe sadne lepsie ako mne, ale skor by som odporucala objednat si ho na jesen a zimu /kvoli tomu slnku/
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač ;) zajímavé je, že moc česky psaných kvalitních zdrojů na toto téma není (nebo já jsem jich moc nenašla), až bude víc času, tak se chci prokousat zahraničníma stránkama a sepsat článek, páč těch složek je určitě víc, než je v přidaném odkazu ;)

      díky za postřehy o Lavera fluidu, potřebovala bych právě něco pod ten makeup, páč na noc používám olej a matující účinky mě lákají, jen bych potřebovala i tu hydrataci, a to bude asi problém :( o mátě a pigmentových skvrnách jsem ještě neslyšela, určitě se na to mrknu, páč tento poznatek je hodně zajímavý ;)

      Vymazat
    2. tak jsem procházela net a nikde jsem na nic o mátě a pigmentových skvrnách nenarazila, naopak byla hodně zmiňována jako ideální pro ekzematickou a podrážděnou pokožku nebo spáleniny od sluníčka ... takže bych se toho nebála ;) např. http://www.lekarna.cz/bylinna-kosmetika-mata/

      Vymazat
  3. Dík, další věc, kterou nechci :D
    ten úvod článku je napsán naprosto dokonale.. kdo nezažil, nepochopí.. ale bohužel ti neporadím, na mě nefunguje vůbec nic :( teda kromě zinkáče od Mitsuuko.. ale ten se na den nedá, žejo, pokud nechci být natřená na bílo :D
    takže já jsem se s tím tak nějak smířila a matující papírky to jistí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žádné smiřování, ségra! budeme hledat a najdeme, já tomu pořád věřím! :D a zinkáč je fakt zázrak, od té doby, co mi došel, jsem zkoušela asi čtyři krémy různých značek a nic se mu nevyrovnalo ;)

      Vymazat
  4. Díky za odkaz na seznam. :) Ale teda dost ně překvapilo, že jsou silikony mezi nekomedogenními látkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to je taky zajímavé, ono těch seznamů bude asi víc, páč v tomto rozhodně nejsou všechny ingredience, ale dala jsem ho sem kvůli tomu, že to byl ověřený zdroj (abych si zase nevyslechla nějaké narážky ;)

      Vymazat
  5. Od Lavery jsem pár věcí na obličej vyzkoušela v plném balení něco ve vzorcích a nic mě neokouzlilo. Všechno mi přijde na můj obličej hutné a těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám právě zkušenosti jen s tímto krémem a pleťovým mlékem (odkaz v článku), které mě velmi mile překvapilo ;)

      Vymazat
  6. Hmmm, tak já bych dopadla pravděpodobně stejně jako ty - kakaové a bambucké máslo je pro moji pleť, po zkušenostech, solidní zabiják :-( Ale krém vypadá pěkně, balení se mi líbí, jen nevím, osobně mi není značka Lavera nějak sympatická...ale to už je jen můj problém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, některé značky mě taky neberou, ani nevím proč, třeba po takovém MACu vůbec netoužím, ale aspoň někde ušetřím ;) :D

      Vymazat
  7. Ihned ako som si precitala nazov tohto kremu, tak ma napadlo, ze kakaove maslo upchava pory. Asi je to teda pravda. Dokazane na liscom cumaciku :) Mne sa pory upchavaju casto, takze sa snazim vyhybat sa olejom a maslam, ktorych stupen komedogennosti je 3 a vyssie.
    Skoda, ze ti tento krem nesadol. Levera je fajn znacka :)
    Ked najdes krem, ktory ti bude vyhovovat, daj prosim vediet, pretoze mam plet presne ako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už si na to taky dávám bacha, třeba kokosák je pro mou pleť naprosté zlo, teď zkouším jojobový olej, tak uvidíme, ten by měl být v pohodě ;) ... taky bych ráda takový krém našla, protože oleje jsou sice super, ale chtěla bych něco víc hydratačního, zatím můžu doporučit jen zinkový krém od Mitsuuko, ten byl pro mě vyloženě zázrak, od té doby, co jsem jej dopotřebovala jsem vyzkoušela už asi 4 krémy a žádný se mu nevyrovnal ;)

      Vymazat
  8. Ahoj, no mě zase pobavilo, že testuješ výživný krém a přitom hledáš nějaký lehký :) nic ve zlým, ty názvy jsou kolikrát dost zavádějící... Laveru úplně prozkoumanou nemám, ale kdysi mi na smíšenou pleť vyvohoval jejich měsíčkový krém, tak se zkus po něm podívat. Složení už si nepamatuji, byl v tubě, ani ne drahý, měla jsem ho opakovaně a pěkně mi srovnal plleť. Dneska už právě potřebuji něco výživnějšího, takže bych na vyzkoušení ten krém brala :)
    tatanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že to je trošku divné, to jsou ty mé myšlenkové pochody, že když mi na čele raší suchá místa, potřebuju okamžitě hydrataci a výživu :D ... měsíčkový krém jsem zkoušela ze vzorků, dokonce jsem i jednu dobu byla přesvědčená, že si koupím plné balení a už ani nevím, proč z toho sešlo, asi jsem pak mazala něčím jiným a zapomněla na něj, díky za připomenutí, omknu znovu ;) psala jsi mi mail? páč jestli ne, tak už je krém zadaný :(

      Vymazat
  9. No, já v Laveru jako takovou prostě důvěru nemám, celkově mi přijde jako drahé Alverde, ale někdo může mít jiný názor :) Póry se mi ucpávají jak divé, složení si čtu, ale kolikrát to nedopadne, jako když jsem si tuhle koupila pleťový krém s kokosovým olejem. Ten fluid od Lavery jsem jednou zkoušela, není špatný, zmatňuje, ale ..nějak prostě nevidím účinky. Nějaký vzorek ještě mám, tak ti ho můžu poslat :)
    Já hydratuju svou oblíbenou Mádarou a taky Santaverde aloe vera gelem, ale teď jsem přišla na chuť i Cattier matujícímu krému, kterému jsem podle složení nedávala příliš šancí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že první příčky složení (voda, alkohol) mají s Alverde stejné a mohli by na tom klidně zapracovat ;) ... kokosák nechcu ani vidět, do teď s hrůzou vzpomínám na ty účinky :D ... a co jsem tak vypozorovala, máme pleť dost podobnou, takže zahazuju mé myšlenky na Laveru a jdu omrknout ten Cattier, na spojení "matující krém" slyším za každé situace! :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)