Saloos obrušovač z baru

Peelingy na tělo moc nepoužívám, což mě ale vůbec neodrazuje od jejich koupě a následného syslení. Momentálně mám třeba doma tři. A brousím kožich tak jednou za čtvrt roku? Když se dokopu a moc přemáhám, tak jednou za měsíc. Prostě se mi tato procedura dělat nechce. Přitom výhody v tom vidím, ne že ne. Proč si teda pořizuju další a další? Protože si říkám, že zrovna tento by mě mohl donutit, abych peeling začala pravidelně používat. Stejně jako Saloos ve vymazlené verzi Mojito. No uznejte, kdo by na sebe nechtěl ve sprše patlat letní drink? :D





Na zvláčnění pokožky celého těla byli v tomto případě povoláni bojovníci jako např. směs přírodních esenciálních olejů máty a limety, mořská sůl a rostlinné bio oleje. Peeling by měl kůži jemně obrousit, zbavit ji neživých buněk a zvýšit její pevnost a pružnost.

Obal je funkční - průhledný plastový kelímek se šroubovacím vrškem. Každá varianta má jinou barvu (prodává se ještě čokoláda, levandule a růže), mojito vyfasovalo zelenou a dle mého právem. Já teda moc nemusím manipulaci s podobnými pixličkami, páč mi víčko vždycky spadne, musím do toho hrabat rukama a pak je peeling všude. Ale je mi samozřejmě úplně jasné, že zrnka soli do tuby s dávkovačem nenarveš (nebo jako narveš, ale pak je nedostaneš ven, že) ... Koupíte v DM drogérii nebo na netu tady, cena 129 Kč, obsah 140 ml.




Kromě mořské soli v peelingu najdete směs slunečnicového, makadamiového, sezamového a mandlového oleje. Ke složení nemám vůbec žádné výhrady, jen si dávejte bacha na sůl. On se dá totiž koupit i peeling cukrový a je mezi nimi fakt rozdíl. Cukr má větší krystalky a víc obrušuje (si myslím já), sůl je jemnější a v rankách může nadělat pěknou paseku, páč štípe (takže po holení nedoporučuju).





Dalším znakem těchto produktů bývá konzistence. Peeling obsahuje dvě složky - sůl a oleje, které se musí před použitím smíchat. Jináč si pevnější složka (sůl) sedne hezky na dno a nad ní plave zbytek. Není to žádná vada, ale fyzika ;).

Co si budeme povídat, produkt jsem si koupila kvůli vůni. A ta nezklamala. Vyčmuchala jsem opravdu mojito, aneb spojení máty a limetky, které dávají tomuto koktejlu náboj. Rum tam chybí, ale je pravda, že pít jsem peeling fakt nezkoušela (haha). Jednoznačně osvěžující jízda. Někdo by řekl, že letní záležitost, ale já potřebuju nakopnout hlavně v těchto pochmurných dnech, což se Saloosu ohromně daří.



Míra obroušení taky není vůbec špatná, ale pokud chcete opravdový dryják, kupte si peeling cukrový. Záleží, na co jste zvyklé, mně mojito stačí. Vůbec nemám ambice pomocí kosmetiky ničit celulitidu, páč na podobné zázraky nevěřím. Peeling používám hlavně na odstranění staré kůže, což způsobí vyhlazení a já si vždycky představuju, jak ze mě padá ta vrchní špinavá slupka :D.

Hodně z vás se nebude muset po koupeli mazat, jelikož oleje zajistí dostatečnou hydrataci. Já bohužel musím, páč jsem sušenka obecná a oleje mi nikdy nestačily. Ale líbí se mi pocit úplně hladkého kožichu, po kterém krém klouže jedna báseň.

Po dopsání recenze si říkám, proč já sakra ty tělové peelingy nepoužívám častěji???

Celkově bych Saloos doporučila, za příjemnou cenu dostanete příjemný efekt a boží vůni. Pokud jste zmlsané luxusnější péčí nebo máte raději pořádné brusiče, kukněte raději jinam ;).

Co vy, používáte tělový peeling? Jak často? Vidíte v obrušování těla smysl? Nebo je to jen další způsob, jak z nás vytáhnout peníze? A který nutně musím mít do sbírky? :D

Užívejte!

L.



Komentáře

  1. Tak ten po-tře-bu-ju! :D Já mám ráda ten příjemný pocit, vůni, strukturu. Ale nějak pořádně obrousit nepotřebuji. Taky v letních měsících používám samoopalováky, takže peelingy jsou potřeba. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě budeš spokojená, hlavně ta vůně je fakt boží ;)

      Vymazat
  2. No já v peelingování smysl určitě vidím, protože když se pravidelně nepeelinguji, tak i když se pořádně odrbu ručníkem, tak přejedu-li po koupeli nehty po kůži, zůstane mi za nima vrstvička odumřelých kožních buněk. Tak. Řekla jsem to. :D Teď jsem za nechutňáka. :D
    Obden používám takové ty jemné sprchovací peelingy a jednou týdně nějaký lepší pořádný, nejlépe cukrový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsi za nechutňáka, já kdybych se po sprše nenamazala, tak se do rána zcvrknu :D ... tak to jsi dobrá, že peelingy používáš pravidelně, mně se nikdy nechce dávat sprcháč a pak ještě peeling, ale je pravda, že bych si nějaký peelingo-sprcháč pořídit mohla! nějaké doporučení? ;)

      Vymazat
    2. No já zatím měla jen ty od Alverde, kokosový mi trošku smrděl a moc nedrhnul, ale ten citrusovo rozmarýnový je fajn. :)

      Vymazat
  3. Solný peeling už nikdy! :-D Mám na sobě věčně něco rozďoubaného a pak to pálí čert. Co se týče zmiňované hrubosti, bude to asi značka od značky. Třeba Deep steep má krystalky cukru malé a je takový šetrnější, používám ho na obličej. Naopak jsem měla solnou Soaphorii a ta měla krystalky větší a hrubší, na obličej bych si to dát netroufla. Obličej peelinguju tak jednou do týdne, tělo tak jednou za půl roku (měla bych se polepšit!). Výsledky určitě vidím, hlavně na tom obličeji.
    No a do sbírky nutně potřebuješ Deep Steep... takovou vůni a složení jen tak někde nepotkáš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem asi nějaká odolná, páč mě nikdy nic neštípalo, a to mám momentálně ruce rozedrané od koček :D ... obličej si peelinguju taky 1x za týden, bez toho mám ucpané póry a milion nechuťáků, takže mě to donutí ;) ... je pravda, že peelingů na tělo jsem moc neměla (nebo měla, ale nepoužívala :D), takže moc zkušeností nemám, od Deep Steep jsem koupila sadu (sprcháč, tělové mléko a pěnu do koupele) a je pravda, že ty jejich vůně jsou boží! si počkám, až bude značka zase na iHerb ve slevě a jdu na to, díky! ;)

      Vymazat
  4. Peeling je u mě must have, používám pravidelně, 2-3 krát týdně! Miluju tu hebkou pokožku potom! Saloosí peelingy mám ráda, ale inspirovala jsem se touto jednoduchostí a vyrábím si je, protože se svojí spotřebou bych nekupovala nic jiného než peelingy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chá, já kdybych měla peeling ještě vyrábět (vím, že je to nejjednodušší věc na světě), tak už je nepoužívám nikdy :D za zdechlost se prostě platí ;)

      Vymazat
  5. Já jsem na peelingování hrozně líná. Pocit hladkého kožichu (ale kuš, kůže... :D) je skvělý, ale stejně je to ppro mě veliká námaha navíc... :) ¨
    Většinou si doma míchám vlastní z nějakých olejů a soli. :)
    Ale už jsem měla párkrát mále v košíku levandulovou verzi tohoto, tak uvidíme, jestli ji nakonec i doopravdy koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím, že jsme na tom stejně ;) levanduli určitě zkusit, sice jsem ji neočuchávala, ale peeling je moc příjemný a za tu cenu se podle mě vyplatí ;)

      Vymazat
  6. Dřív jsem se peelingovala o 106, ale moje poslední zkušenost se solným peelingem nebyla zrovna růžová. Ještě týden poté mě svěděly a pálily holeně!
    Peeling na obličej jsem raději vyřadila úplně. Stačí mi silikonová houbička z DMka :-)
    Obecně prostě obrušování moc nefandím, místo za peelingy utrácím za tělová mléka, másla, oleje....
    Hezký den všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tělová mléka a másla, to je jiná, těch mám doma v zásobě tolik, že bych je mohla prodávat :D ale s vysušeným kožichem mi ani nic jiného nezbývá, si pamatuju, že jsem jednou dopotřebovala tělové mléko a neměla jsem náhradní, tak jsem se namazala nějakým samoopalovákem od Nivei (to bylo jediné, co jsme doma měli) a pak jsem se musela jít znovu osprchovat, páč jsem myslela, že vyletím z kůže :D

      Vymazat
  7. Já a peelingy rozhodně ano, obzvlášt ty olejové, protože se pak nemusím mazat. Poslední dobou jsem příliš líná i na to peelingování, ale pokusím se to tenhle týden zlomit, ta hladká pokožka je tuze fajn :)
    Míchám si vlastní, nejčastěji cukrový, občas tam přidám trochu soli, ale vadí mi, že má menší částice. On ani ten cukr už není co býval, k sehnání je většinou jen krupice, cukr krystal s velkými krystaly, které tak dobře obrušovaly, jsem už nějakou dobu v obchodech nepotkala :D Oleje přidávám podle toho, co mám zrovna doma, občas se i rozmazlím nějakým éterákem. Ovšem naprosto bezkonkurenční peeling je z kávového logru, jen má tu nevýhodu, že se neskutečně blbě smývá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na míchání vlastního peelingu nemám kapacitu, i když vím, že je to jednoduché jak facka a hlavně levnější ;) ... curk nevím, ale jednou jsem si v DM kupovala mořskou sůl do vany, a ta měla ty krystalky fakt velké, možná by byla na míchání ideální, byla od té jejich privátní značky, tak zkus mrknout ;) ... o kávovém lógru jsem taky slyšela, ale umývat pak ještě vanu nebo sprcháč, to po mně nikdo nemůže chtít! :D

      Vymazat
  8. Dik za pripomenuti, jdu si objednat cokoladovy :-) jsou super!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak já zrovna na peeling letím!
    Dávám si ho asi 2x nebo 3x týdně, a na obličej většinou jen jednou týdně... Mám peeling od Dermacolu, ten čokoládovo-pomerančový, a je fakt super ;)
    Ale jednou jsem si dělala peeling doma, což je taky fajn, ale myslím, že nic pro mě :D Asi si kromě melounového peelingu od Dermacolu začínám dělat i na tenhle zálusk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dermacol má úžasné vůně, to musím uznat, ale to složení trošku pokulhává, bohužel :( ... jinak jsi dobrá, že peelinguješ tak často, to já se nedonutím vůbec :D

      Vymazat
  10. Já jsem peelingový flákač, vždycky mi to stojí na vaně, na nějaké obrušování si vzpomenu leda tak jednou za uherský rok a pak je místo mě stejně používá mamka :D Tyhle od Saloosu ale voní skvěle. Jediné co zvládám peelingovat je obličej, ale na ten si míchám vždycky v mističce směs soli a citronvé šťávy a funguje to parádně :) Ale když se dostane do nějakých stroupků nebo podobných neplech, je to obrovský dryák!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme na tom úplně stejně, akorát u nás ho nepoužívá už nikdo jiný, takže tam chudáček v tom sprcháči smutně stojí ... :D o soli a citrónové šťávě na obličej slyším poprvé, to musím zkusit!

      Vymazat
  11. Ahoj Lisko, zdravim do lesa. Ja kombinuju suchy a mokry peeling, hrozne mi to pomaha se suchou kuzi - lepe se pak i vstrebavaji telove kremy :) a taky mi hodne zarustaji chloupky - no cilem je peeling trikrat tydne, dokopu se do nej jednou, vyjimecne dvakrat. Musim se polepsit :)) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořád lepší jednou týdně než jednou za půl roku, takže máš pochvalu! ;) ... a suchý peeling? o tom jsem snad ještě neslyšela!

      Vymazat
    2. treba tady je to hodne rozsahle popsane :) http://naturalhealthtechniques.com/healingtechniquesdry_brushing_technique/ defakto kartacem s prirodnimi stetinami provadim jemne dlouhe tahy smerem k srdci - a pak dam rychlou sprchu a sup promastit a zamastit :)

      Vymazat
  12. vyzerá to celkom dobre a musí voňať perfektne :))

    OdpovědětVymazat
  13. Já saloos úplně zbožňuju a na jejich výrobky bych nikdy nedala dopustit a limetkovou řadu úplně miluju, kéž by existovalo více takových výrobků po světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si myslím, že existují větší mňamky, horší ale bude už dostupnost a cena, třeba taková značka Deep Steep má vychytané vůně úplně luxusně, zkus mrknout ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)