Vypálení a zklidnění čumáku s Desert Essence

Občas není špatné zariskovat a koupit něco zajímavého. Neprozkoumanou značku nebo výrobky, o kterých jste nečetly žádnou recenzi. Ruce se vám chvějí, peněženka taky a vy čekáte, co z toho vyleze. Těšíte se na první použití a na pocit novoty. Někdy to vyjde, někdy ne. Já jsem se takto pustila do kosmetiky Desert Essence, páč jsem zatím četla jen o jejich vlasovce. Vždycky se mi líbily jejich obaly, ale složení a cena šampónů mě nijak neuchvátily. Takže přišla na přetřes pleťovka. Když už, tak pořádně! ;)



Desert Essence odličovací tampony tea tree



Tohle měla být velká paráda. Odličovací tamponky, které jsou nasáklé lektvarem, a ten vám z obličeje udělá dětskou prdelku. Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů. Jsou určené pro problematickou pleť a mají ji současně zklidnit a hojit pomocí antibakteriálních rostlinných extraktů.  Esenciální oleje společně s výtažky z bylinek vyrovnávají barevný tón pokožky, pleť zjemňují a zanechávají ji vláčnou. Rostlinné látky eliminují výskyt akné a pupínků a mírní podráždění pokožky.




Tampony obsahují květovou vodu z vilínu, tea tree olej, výtažky z měsíčku lékařského, levandule, heřmánku a taky alkohol. Balení vypadá jako tělový krém, ve skutečnosti bílý kelímek obsahuje 50 tampónků, ke kterým se dostanete odšroubováním hnědého víčka. Musíte si dávat bacha, abyste po použití pořádně zatáhly, aby obsah nevyschnul.




Tamponky jsou ultra tenké a mají drsný povrch. Po otevření pixly vás praští do čumáku silný závan tea tree. A dál už je všechno špatně. Pálí to jako čert! K očím bych bílou placku nedávala ani na deset cenťáků. Napoprvé jsem přejela kolem a spustil se mi vodopád slz. Pak už jsem si dávala bacha, ale jestli máte na obličeji nějaké ranky, roznípané pupence nebo cokoliv jiného, tak se od nich držte dál. Navíc skončíte s vysušeným čumákem. Ano, stáhne to všechen binec, ale pomalu i s vaším obličejem. Nedoporučuju v žádném případě a pro nikoho! Strašně dráždí pokožku a pomalu si musíte zacpávat nos nad tím silným odérem.

Obsah: 50 ks
Cena: 245 Kč
Kde koupit: např. na Biooo.cz



Desert Essence jojobový olej



Jojobový olej je prý super pro mastnou pleť. Je lehký, ne tak mastný a neucpává póry. Jako ostatní oleje se dá použít na spoustu věcí (vlasy, pleť, tělo, odličování,...), já jsem jej kupovala primárně na čumák. Potřebovala jsem něco, co pleť hydratuje, ale zároveň nezatíží. Navíc se mi líbila ta lahvička, you know :D.




Ano, mohla jsem jojobák pořídit u Saloos. Ušetřila bych a ještě bych neriskovala nákup z Ameriky. Ale chtěla jsem něco lepšího. Dostala jsem malou plastovou průhlednou lahvičku s hnědým zaklapávacím vrškem. Fakt jsem čučela, že je to takový prcek. Ale množství je dostačující, věřte mi. Výrobek používám rok a půl a teprve teď se blíží ke dnu. Samozřejmě jsem ho několikrát prostřídala s něčím jiným, ale vždy jsem se k němu pokorně vrátila.




V létě ho používám místo nočního krému, páč splňuje všechno, co jsem od něj očekávala - hydratuje, ale neucpe. A zbytek roku? Na odlíčení očí! Dřív jsem se oleje bála, páč nosím čočky a po hydrofiláku od Saloos jsem měla vlčí mlhu. DE je ale jiný. Vatový tampónek lehce navlhčím vodou a na něj přijdou dvě kapky jojobáku. Odrovná stíny, tekutou linku i řasenku. Přiložím na oko, chvilku počkám a stáhnu. Opakuju několikrát, ale já si oka maluju hodně výrazně. Nešmrdlám ani netlačím.




Rozhodně bych si jej koupila znovu a budu se s ním za chvíli s těžkým srdcem loučit. Pro někoho je pouze jeden olej málo, ale na mastnou pleť je to poklad! Navíc dokáže bez problémů stáhnout líčení očí a ještě navrch hydratovat oční okolí. Nemluvě o tom, že se dá aplikovat do konečků vlasů po jejich umytí. Nezamastí, ale kadeře jej nacucnou jako živou vodu. Bohužel jsem ho nenašla v nabídce v ČR, takže nutno objednat ze zahraničí :(.

Obsah: 60 ml
Cena: 9 dolarů
Kde koupit: na iHerb (zrovna ho mají ve slevě)



Asi nemá smysl psát, co máte házet do imaginárního internetového košíku a co ne. Jojobový olej je super pro smíšenou a mastnou pleť a určitě jej využijete i jinak. Díky své lehkosti a nemastnosti (haha, pořád je to olej, že?) je univerzálním pomocníkem. Odličovací tampony jsou ovšem zlo a pokud si nechcete vypálit obličej, ani se k nim nepřibližujte!


Máte zkušenost se značkou Desert Essence? Jaké oleje používáte na pleť? A vypálilo vám někdy něco obličej? :D

Užívejte!

L.




Komentáře

  1. Značka je pro mě jedna velká neznámá. A dříve jsem i tento typ odličovacích tampónů občas používala. uvidíme možná se mrknu i po těchto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli chceš, klidně ti zbytek pošlu na vyzkoušení, už si je na čumák nedám, takže mi tu leží zbytečně ;)

      Vymazat
  2. Jojobový olej zrovna sháním, tak na tohle určitě mrknu, i když asi dám přednost dostupnějšímu..

    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta dostupnost je na prd, myslela jsem, že ho mají i u nás, páč se sortiment DE docela rozrostl, ale nikde jsem ho nenašla :(

      Vymazat
  3. Tentokrát to asi nebude nic pro mne, tedy ten olej. Tea tree určitě ne! I když možná na nějaký pupínek. To je lepší asi ten v mini lahvičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak - v mini množství na mini plochu, jinak ani ránu! :D

      Vymazat
  4. Jak může někdo do odličovacích tampónků narvat tea tree? :D Hele díky za tip s jobobákem. Asi nebudu objednávat od DE, ale zkuším lahvičku Saloosího. Potřebuji nějaký uni olej, kterým se napatlu i odlíčím (doufám, že nepáchne, jako třeba ricin, hm?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem se zase jednou nechala zlákat na ten super popisek od výrobce, jako kdybych už nebyla poučená, ale fakt jsem si myslela, že mi to xicht hezky vyčistí a vydezinfikuje, což jako jo, ale za jakou cenu :D ... nepáchne vůbec, nic z něj necítím, takže bych se ho nebála ;)

      Vymazat
  5. Obličej mi vypálila maska Glamglow. :D Jinak asi nic. :) Tea tree používám jen lokálně a sem tam, to funguje dobře. :) Ale na odlíčení? Haha.
    Olej vypadá dobře. :) Já teď používám makový od Havlíka, taky mi připadá takový docela univerzální... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Glamglow jsem měla ve vzorečku i černou i modrou a ani jedna mě neuchvátila, žádnou špatnou reakci jsem naštěstí neměla, ale stejně nechápu, jak za to můžou chtít takové prachy :D ... já už nechci tea tree zase hodně dlouho vidět :D ... makový - to zní zajímavě, paní prodavačka ho myslím doporučovala na vlasy nebo si to špatně pamatuju?

      Vymazat
  6. Jak se znám, tak ty tampony s tea tree by mi vyhovovaly, mám dost mastnou pleť a snesu leccos :)Na oči teda ale rozhodně ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám taky hodně mastnou pleť a nikdy jsem neměla na nic alergickou reakci, ale toto je fakt moc, přišlo mi to, jako bych dala na obličej kyselinu :D

      Vymazat
  7. Mě Tea Tree nesedí obecně (hlavně mi celkem nevoní, takže produkty s ním ignoruju), ale tohle zní fakt pekelně :-( Naproti tomu nějaký univerzální olej zrovna sháním (už by to chtělo mou zamilovanou merunku něčím prostřídat), tak nějaký jojobový možná zkusím, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojobák je super, zatím můj nejoblíbenější ze všech olejů ;)

      Vymazat
  8. Taky znám jen jejich vlasovku, ale nikdy jsem od nich nic neměla. Jojobový olej zní podle popisu dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od vlasovky mě odradily sulfáty ve složení, ale obaly mají krásné, to zas jo ;) jojobový doporučuju všema deseti pro smíšenou a mastnou pleť, na suchou by podle mě nestačil ...

      Vymazat
  9. A co jojoba od Hádka? Tyhle funkční věci mívá v super kvalitě, já od něj teď mám Cčko v prášku a chystám se na vit. A, že bych si udělala (ještě s květovou vodou a aloe) vlastní sérum. Jinak jsem zrovna včera prvně mrkla na blog Biorganica a tam je zajímvaý článek o olejích - který na co a na jakou pleť - pěkná přehledná tabulka. Na msatnou krom tohoto píší i mandli a hlavně šípek, ten mám ráda moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak teda DE znám jen od vidění, hlavně z Bioo, koukala jsem na tělová mléka (prý krásně voní) a asi na jaro vystřídám, až budu hledat lehčí varinatu za másla různých značek, co matlám teď ;-).

      Vymazat
    2. od Hádka jsem zkusila zatím jen krém na ekzém (super) a levandulové tonikum (příště nekoupím), na oleje jsem se nedívala, se prostě nemůžu přenést přes ty obaly :D ... na článek se jdu mrknout, málokdo píše o olejích pro mastný čumák, většinou se řeší suchá pleť, takže díky za tip! ... o vůních DE jsem přečetla už spoustu oslavných výkřiků, takže na tom něco bude a tělové mléko taky nezní špatně! teď na zimu mažu Dr.Hauschka mandlový krém, ten je sice lehoučký jak pírko, ale hydratuje obstojně, zatím jsem z něj nadšená, i když není zrovna z nejlevnějších ... ;)

      Vymazat
  10. Tea tree já moc nemusím.. smrdí mi a párkrát jsem se z něj osypala.. ale jojobák mám od Saloos, ten čistý, stoprocentní a jak jinak (mrk mrk ségra) mi vyhovuje maximálně.. hydratuje, neucpává, je to můj oblíbenec spolu s arganem Saloos.. a čumák mi spálilo víc věcí, maska Avon třeba, kdysi dávno, už pár let jejich katalog ignoruju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že mě to vůbec nepřekvapuje, že nám oboum vyhovuje to samé! ;) aspoň vím, že příště mám zkusit Argan, píšu si do deníčku! ... tvl, Avon maska, ani mi nemluv, mám už asi rok v šuplíku dvě, páč se mi skorotchýně chtěla zavděčit kosmetickým dárkem :/

      Vymazat
  11. Já bych ten driják od tebe koupila :D minule se divila slečna v obchodě, že se odličuju (i oči) masážním olejem na bolavá záda :D tak nějak mi nevadí nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? :D v tom případě se jdu podívat, jestli to už dávno nevyschlo a písnu mail ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)