Liščí kosmetický stolek

Co takhle dát si při pátku trochu oddychovku a místo recenze se mrknout do lesní spižírny? ;) Když jsme se s chlapem přestěhovali do vlastního, přebývala nám jedna místnost. Někdo by řekl dětský pokoj, někdo pracovna a já ... oči mi svítily nadšením, úplně jsem to viděla v jasných barvách - kosmetické království! Chlap se chvilku cukal, dělal ofrky a brumlal si cosi o tom, že je utlačován. Nakonec jsem udělala jakože kompromis (haha, ženská taktika, znáte to) a vybojovala si stůl, který je jakože pracovní i kosmetický. A ten bych vám ráda předvedla. Nebo spíš všechny laskominy, které jsou na a v něm ;). Kromě počítače, bloků a propisek, ty jsem samozřejmě nefotila. Ještě podotknu, že jsem nic neuklízela, nerovnala ani nepředělávala, vše je tak, jako ve skutečnosti.




Na pravé straně, hezky po ruce, trůní proutěný minikošíček (ukrývá hodně starou bižu, která by mohla být už v koši, ale mám k ní všelijaký citový vztah), kelímek na tužky na oči, dva vzorečky ultra voňavých krémů Sunny's Body Products od Brunwen a umělohmotný pořadač z Tigeru. Ten poskytuje domeček mým nejkrásnějším rtěnkám, tekutým linkám na oči, vzorečkům Shiro stínů, bázi pod oční stíny Too Faced, očním stínům v tužce Clinique (mám ji tam hlavně proto, že ji zapomínám používat, tak aby byla na očích) a miláčkům od MUFE (Aqua Cream Waterproof Cream Color), které mám bohužel jen půjčené na vyzkoušení.




Hned vedle, v tyrkysovém květináči, bydlí štětce a spoustu dalších pokladů (ještě se k nim dostaneme). Před nimi parfém, který zrovna nejvíc používám - momentálně Guerlain Aqua Allegoria Mandarine Basilic. Voní nádherně, přesně podle mého gusta a ten flakón je skvost, jen mám takový dojem, že na mé kůži vůbec nedrží :(. Vedle zkosený kabukáč, kterým nanáším minerální makeup, rtěnka od Essence 09 Wear Berries (tento odstín už se neprodává a absolutně nechápu proč, páč byl hodně oblíbený) a Dizao skořicový balzám na rty.




Slibovaný náhled do štětcového arzenálu. Štětek nemám velké množství, v podstatě jen ty nejnutnější. I když bych jich víc určitě užila a mohla bych vyměnit za lepší, nemám potřebu vyhazovat za tuto část kosmetické sbírky peníze. Na druhou stranu dobře, aspoň na něčem ušetřím :D. Aby květináč nezel prázdnotou, dělají štětcům společnost ještě i řasenky, gel na obočí a korektor.




Průhledné plastové šuplíky z Ikea asi každý zná, můžete si koupit různé velikosti, skládat je na sebe a udělat si tak vlastní úložný prostor. Na nich leží oblíbené paletky očních stínů, které si svým krásným obalem vysloužily místo na výsluní (růžová vánoční limitka Sephora a černá se zipem od UD), liščí diář (který se mi zatím poctivě daří vyplňovat, jsem zvědavá, jak dlouho mi to ještě vydrží) a poslední kousek voňavého mýdla od Jazzberry Cosmetics z vánoční edice (vůně Costa Coffe). Úplně vpravo stráží malá liška krémy na ruce, pomalu ale jistě dodělávám Alverde z limitky, která byla asi před sto lety a jako náhradník čeká rakytník od Weledy.




Kuk do šuplíků! V levém spinkají rtěnky, které mají světlejší nebo nude odstíny. Jak vidíte, v této kategorii moc neutrácím a stačí mi drogérkové značky. V pravém už se hraje vyšší dívčí v podobě tmavších barev, kromě klasiky alá Alverde, L´Oreal atd. se pyšním i kousky od 100% Pure, Clinique nebo MUFE.




Ve spodním obršupleti najdete všelijaké vzorečky, které si schraňuju na cesty, barevná máslíčka na rty Korres a 100% Pure (strašně ráda bych je používala, ale pořád jsem se nepřenesla přes fakt, že do toho musím šátrat prstem) a balzámy na rty. Buď ty, které mi nesedly, nepoužívám je a je mi líto je vyhodit (starý skrblík) nebo ty, které čekají na své místo na slunci (zásoby Alverde a Jazzberry Cosmetic).




A teď otočíme hlavou úplně na druhou stranu stolu, kde má své místo fialová krabice, ve které shromažďuju různé letáky, poukázky a slevy na nákup. To je tak, když máte milion věrnostních kartiček a furt vám něco chodí poštou :D. Vedle malé kosmetické taštičky, které střídám buď do kabelky nebo v nich ukrývám poklady na cestování. V popředí sbírka parfémů, jsem zvyklá je střídat podle ročních období, takže třeba Salvatore Ferragamo (druhý zprava) čeká na léto. V Black Opium od YSL už není skoro ani kapička, ale nemám srdce se s ním rozloučit.




Jestli jste se ptaly, kde mám zbytek malovátek, tak v prvním šuplíku stolu ;). První řadu tvoří minerální makeupy, korektory a pudry, za nimi tvářenková sekce, kterou oddělují tekuté makeupy a zbytek zabírají paletky očních stínů. Mono stíny skoro vůbec nekupuju, výjimky se samozřejmě najdou, ale snažím se je korigovat. Jak vidíte, produkty, které se dávají na celou tvář (makeupy, pudry) používám přírodní, u ostatní kosmetiky se najdou zástupci z obou kategorií.




Hned pod makeupem se nachází laky na nehty. Kamarádka říkala, že jich mám moc, já si myslím, že ne. Občas mám fakt problém si nějaký vybrat. Ne, že bych byla nerozhodná, spíš se mi žádný nelíbí a potřebovala bych víc jedinečných barev. Myslete si o mně co chcete :D. Jsou jakž takž seřazené podle barev, vpravo úplně vzadu je místo na podlaky, nadlaky, olejíčky a výživy. Tak co, vybraly byste si?


A to je vše, přátelé! V koupelně mám už jen pečující kosmetiku, z dekorativky ani ťuk. Zrcátko (klasické, kulaté, otočné) a lampičku jsem nefotila, všichni si je dokážeme představit. Tady se každý den líčím, lakuju nehty a píšu články na blog. Vítejte v mém království! ;)

Máte svůj kosmetický stolek? Kde ukrýváte své poklady? Líbí se vám liščí sbírka?

Užívejte víkend!

L.









Komentáře

  1. Jéé, ty máš ještě tonka limitku? :D Ta byla super! Dobře jsi to na toho chlapa vymyslela ;-) Moc jsi mě potěšila s tou šílenou sbírkou balzámů na rty, páč jsem se vždycky při koupi nového kousku cítím provinile (asi bych neměla, páč mi to stačí tak tak pokrýt všechny kabelky a žádný nepřebývá :D) Moc hrezky to máš vymyšleno ;-) Já takhle kosmetiku skladuji na parapetě okna (kde nesvítí sluníčko) a v koupelně taky nemám žádnou kosmetiku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, tonka limitka, mohla bych ji prodávat jako starožitnost :D je to důkaz, že krémy na ruce fakt nepoužívám, i když se snažím (teď mi došlo, že mám ještě jeden v zásobě z brusinkové limitky) ... šílená sbírka balzámů? kde? :D já používám tři - jeden mám v kabelce, druhý na stole (Dizao) a třetí v koupelně, zbytek čeká v řadě nebo fakt stojí za prd a je mi líto je vyhodit (asi stejně budu muset) ... parapet je taky super, aspoň máš všehno hezky na očích ;)

      Vymazat
  2. Nemáš tu Aqua Allegorii z netu? Já ji mám normálně ze Sephory a drží hezky celý den. Kamarádka si ji pak koupila na Parfums a je to rozdíl jak blázen. Jako by ta její vůně byla ředěná lihem. A drží jen chvilku na oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemám, z netu už bych parfém nekoupila, naposledy jsme dělaly s kámoškou hromadnou objednávku, já naštěstí bez problémů, ale ona dostala padělek, takže vůbec! ... je z Marionnaud, asi si s mou kůží nerozumí, což je velká škoda :( anebo ho ze sebe prostě jen necítím, co já vím ...

      Vymazat
  3. A já myslela, že toho mám moc :).
    Díky za sdílení, hned se cítím líp! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? :D já si zase říkám, že oproti ostatním blogerkám jsem břídil :D

      Vymazat
  4. tiez si triedim laky podla farieb :)) ale mam ich v krabicke. tvoj sposob sa mi paci, pretoze hned vidis ktory je ktory, ale ja bohuzial takyto stolcek so suplikmi nemam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je musím mít tak, abych na ně při vybírání viděla, jináč mě to strašně rozčiluje :D když jsem ještě neměla šuplík, tak jsem je měla vyskládané v knihovně na poličce před knížkama ;)

      Vymazat
  5. Hele, na to, že jsi moje ségra, máš v těch šminkách podezřelý pořádek.. :D
    Ale jinak sbírka je to krásná a tak akorát, řekla bych... pokud zabírá jen jednu místnost, co by mohl kdo namítat.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pořádek, jo? :D si myslím, že někdo s OCD by ze mě dostal záchvat, ale jináč se docela snažím ... přesně tak - každý potřebuje svoji místnost k životu, i kosmetika! :D

      Vymazat
  6. Páči sa mi najmä ten prehľad lakov na nechty, ja ich mám nahádzané v jednej krabici a tam niečo nájsť... :D Chcelo by to lepšie zorganizovať! :) Každopádne pekná zbierka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! :* v krabici bych to nepřežila, už tak jsem nerozhodná, který nalakuju, natož abych je musela všechny vythovat a dívat se, který je který :D i když jsem předtím neměla šuplík, tak jsem je měla vyskládané na poličce v knihovně před knížkama, hezky vedle sebe ;) ale docela to děsilo návštěvy, když viděly ten počet :D

      Vymazat
  7. Ahoj Lisko, mas to nadherne usporadane a prehledne :) ja tolik kosmetiky nevlastnim + bydlim v kralikarne, kde je navic jako bonus malo ulozneho prostoru, takze mam vse v koupelne a nijak krasne usporadane - spis jen prakticky, aby slo vse pouzivat. Ale stehovani je letos v planu, tak to snad vyjde :) mej se pekne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Veru, nemysli si, než jsme se přestěhovali, tak jsem měla kosmetiku taky všude možně neuspořádanou, páč jsem se neměla kam roztahovat ;) takže tvůj "koutek krásy" určitě taky přijde, neboj!

      Vymazat
  8. Jak jako moc laků :) Máš jich akurát, jen mě překvapilo, že je máš naležato :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že? já si myslím, že bych jich potřebovala klidně i víc :D na ležáka je mám proto, abych viděla hned odstín a mohla se líp rozhodnout, který půjde na drápky tentokrát ;)

      Vymazat
  9. Jé, tak to bych si taky nechala líbit! Já bych si takhle vyskládala svoje Shiro stíny. :) Zatím mám jenom jednu prosklenou vitrínu plnou kosmetiky + indie stíny v krabici a hromadu neotevřených, protože nenafocených věcí na stolku. :(

    Měla bych si ty stíny někde vyskládat, abych na ně viděla a častěji je střídala. A měla bych si koupit externí harddisk, abych měla místo na fotky a mohla fotit do zásoby, nečekat až napíšu recenzi a budu moct smazat fotky z karty. To je hlavní důvod hromadění nových věcí na stolku. A že tam toho mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla bych vidět tvou sbírku Shiro stínů, to musí být nádhera! ;) focení nových věcí je blogerské prokletí, občas mi úplně cuká ruka to otevřít a použít, ale vím, že první se musí všechno nafotit :/ naštěstí už teď bude bývat dýl světlo, v zimě to bylo za trest!

      jináč já fotky hned nahrávám do počítače, aby to nestrašilo ve foťáku a zatím se mi sem všechny vlezly ;)

      už jsem několikrát přemýšlela, že bych si udělala nějaký vzorník ke Shiro stínům, sice jich nemám zatím tolik, ale už se to kupí, jen musím přijít na to jaký, aby to nebylo obří a dalo se to doplňovat ;)

      Vymazat
    2. No já je taky nahrávám do počítače, jenže ten můj je už starý, tak se bojím, že klekne, takže potřebuju mít fotky uložené na dvou místech (počítač + foto karta), protože kdybych přišla třeba o celou nafocenou Shiro kolekci i s líčeními, tak by mě kleplo. :D

      Viděla jsem skladování Shiro pytlíčků v takových těch průhledných albech na sběratelské karty či co to bylo...

      Vymazat
  10. Krásný to máš. ;) A pořádek. Já skladuju zatím zcela nevyhovujícím způsobem, ale brzy se budeme stěhovat, tak už mám velké plány. :D
    A moc toho tedy nemáš... ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! :) se stěhováním přichází nejen dřina, pot a zničené nehty, ale i nové kosmetické království! přeju pevné nervy, ale dodávám, že výsledek rozhodně stojí za to ;) ... nemám? tak to jsem klidná! ale vysvětluj to návštěvám :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)