Aktuální péče o čumák - maskování

V minulém článku jsem se zaměřila na mazání, odličování a olejování obličeje a slíbila jsem, že se příště podíváme na masky. Můj vztah k nim je docela specifický. Jsem líná jak veš, takže když už se dokopu k tomu, abych si něco napatlala na čumák, tak chci vidět efekt. Hned po umytí. A ne jen takové to - hezká a projasněná pleť. Když někdo podobný popis vyplodí, tak si říkám - jo, nic to nedělá :D. Chci čisté póry, sjednocení, odmaštění, zbavení šupinek a nečistot, hydrataci a dezinfekci. V jednom produktu nemožné? Asi jo ... Takže jich mám samozřejmě víc. A střídám. Začneme ověřenými oblíbenci a pak se mrkneme i na dva relativní nováčky ;).








Argiletz růžový jíl - už pár let nedám dopustit na zelený jíl, ten byl ale v zimě moc vysušující, takže jsem se vrhla na růžovou variantu, která je doporučována pro citlivou pleť. A úplnou náhodou jsem objevila tento, který je už smíchaný s vodou. Takže verze pro lenochy. Nemám absolutně žádných námitek! Příjemně se nanáší, rychle schne a opravdu má benefity zeleného jílu (čistí, stahuje póry, zamezuje výskytu pupenců), jen tolik nevysušuje. Stačí 10 minut, více netřeba.






Lavera 3v1 čistič - peeling - maska - vzhledem hodně připomíná slavný peeling od Himalaya Herbalas. Bílá pasta se zelenými kuličkami. Používám ráno, nanesu na pleť, nachystám si snídani a smyju. Díky mátě úžasně chladí, takže po probuzení nebo v parném létě jako dělaná. Přiznávám se rovnou, že kdybych používala peeling pravidelně, tak nemám skoro vůbec ucpané póry (empiricky ověřeno). Ale já toho často nejsem schopná. Tento mě zatím baví hodně, takže se snažím. A klidně bych ho doporučila, páč má všechny vlastnosti dobrého peelingu a navíc nevysušuje. Jo a říkala jsem, že chladí? Asi tak ;).





Logona tyčinka na akné - tuhle věc používám už od puberty (tenkrát samozřejmě z Avonu) a nejsem schopná se jí vzdát. Takže jsem hledala přírodní variantu a narazila na Logonu. Aplikuju lokálně, když se vyklube nějaký pupenec nebo si ho rozrýpnu (ano, nemá se to, vím). Po nanesení štípe, což vítám, páč mám aspoň pocit, že se něco děje. Žádný zázrak jsem ale bohužel nevypozorovala. Neurychluje hojení ani nezabrání růstu nového krasavce. Ale dezinfikuje. Takže aspoň něco. Podruhé bych ale nekoupila.


A teď se jdeme mrknout na nováčky, kteří nejsou sice časem prověření, ale pár písmenek k nim mám ;).






Lush Mask Of Magnaminty - jsem po sto letech vychvalování a opěvování musela vyzkoušet. Mám ji v ledničce, takže na léto super chladivý efekt. Obsahuje mleté fazolky a pupalková semena, proto stejně jako Lavera obstará zároveň masku i peeling. Na pleti trošku štípe a opravdu ji vyčistí. Beru ji spíš jako takové obzvláštnění, páč fakt silně mentolově voní, chladí a je s ní sranda. Doporučuje se spotřebovat do 2 - 3 měsíců, takže jsem zvědavá, jak mi s mou ne-spotřebou vydrží.






Inlight čokoládová maska - nejdřív musím zdůraznit, že tento kelímek stojí 1 645 Kč. Ano, vidíte dobře. A já ji vyhrála. Nikdy bych tolik peněz do masky bez předchozího nadšeného vyzkoušení nevrazila. Bohužel ve složení nevidím nic, co by tu šílenou cenu ospravedlnilo. Neříkám, že tam nejsou hezké a přírodní složky. Ale i tak. Navíc na prvním místě kokosák. Už dopředu jsem věděla, jak to dopadne. A taky že jo. Voní krásně, ne přeslazeně, kakaově. Je hodně olejovitá a na pleti mi ten pocit vadil. Úplně jsem cítila, jak se mi ucpávají póry. Po smytí jsem sice nemusela použít krém, ale na oplátku mi vyrašil mega zahnisaný pupenec. Takže nikdy více!

A jelikož si ji už na čumák nedám a za ty prachy by jí byla škoda, vymyslela jsem výměnný obchod. Pokud ji chcete vyzkoušet, napište mi do komentářů, za co ji chcete vyměnit. Přijímám nabídky na přírodní pečující kosmetiku a přírodní i nepřírodní dekorativku (drogérku ne, prosím ;). Hodnota samozřejmě nemusí odpovídat, jde o to, abych ji zbytečně nevyhodila do koše. Co vy na to?


Maskujete? Peelingujete? Pravidelně nebo to flákáte jako já? Který výrobek vás oslnil nejvíc? Potřebuju nutně nějaké patlátko do sbírky?

Užívejte!

L.












Komentáře

  1. Jíl miluju, já jsem na zimu míchala zelený s růžovým :D (ještě ho tam trochu mám, nebyla jsem schopná ho spotřebovat). Ovšem lavera mě zaujala, asi po ní u nás mrknu ;-) Mask of magnamity mám ráda, líbí se m, jak chladí :-) Ještě jsem měla pár čerstvých masek od Lushe, a občas je mám na přilepšenou fakt ráda (hlavně cupcake, voní jako čokoládíčka ♥). A Inlight - ne díík, pupenců mám dost i bez toho :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, míchání mě nenapadlo :D naštěstí ta růžová maska je už s vodou, takže pro lenory ;) ... Laveru doporučuju všemi deseti, chladí jako Lush, peelinguje, zrníčka jsou akorát tak "ostrá", kdybych měla rozhodovat podle účinků, tak je lepší než MoM (ale ta je zase na efekt, co si budem ... ;)

      Vymazat
  2. Já už otestovala tu Cattier masku, co jsem si koupila v Olmíku, a je super, vlastně zelený jíl pro lenochy. A taky chladí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. proto jsem tenkrát říkala, že mám asi stejnou značku (nemám :D), páč je to podle mě to samé, taky jíl s vodou ;)

      Vymazat
  3. Já to flákám mnohem víc než ty :D Čas od času si dám Havlíkovu 3-minutovou čistící masku a tím končím :D Ale nutně potřebuju něco, co by mě zbavilo černých teček na nose a zatím jen marně hledám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uff, jsem ráda, že je na tom někdo hůř :D ... zkoušela jsi peeling? při pravidelném používání jde fakt vidět rozdíl (ale úplně jsem se jich nezbavila ještě nikdy a s ničím) ;)

      Vymazat
  4. Lush masku už konečně musím koupit, jen jsem už nebyla snad pomalu rok v Palladiu :D Tak musím co nejdřív napravit :) Moc pěkný článek, já masky na pleť zbožňuji takže dobrá inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona není dle mého zase tak vyjímečná, jen hezky hladí, voní po mátě a je s ní sranda ;) a díky! :*

      Vymazat
  5. Lush masku jsem měla taky, ale žádných výsledků jsem si nevšimla. Mnohem více mi vyhovovala čerstvá maska, myslím, že se jmenovala Zelinka. Tu jsem měla minimálně 5x a byla opravdu skvělá. Peeling ted momentálně nemám, ale nějaký nový mám v plánu si pořidit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se do Lush dostanu jednou za uherský rok a nikdy si tam nic nekoupím, tak jsem tentokrát chtěla zkusit něco vychvalovaného ;) ale znovu už ji mít nemusím, to je pravda :D tak příště omkrnu Zelinku, díky za tip!

      Vymazat
  6. och och samé dobrůtky, taky chystám článek o maskách, bo já lemra líná konečně začala pravidelně maskovat a ve velkém a je z toho obsese, bo pleť si chrochtá, takže když někde čichám ňákou dobrou masku, tak hned to chcu, a tady u Tebe je to super. No když Lištička vyhraje čokoládovou masku, tak to je osud :-D, ty vole ale za ty prachy???? Ta Lavera mě fakt zaujala hodně, já se snažím peelingovat, ale koukám, že tohle by se hodilo u nás doma všem teda...A fakt ten růžový jíl nevysušuje? Já si koupila teď tu masku od Argital zelený jíl a čoveče jsem nadšená, že nevysušuje vůbec, jinak jsem jíly vůbec nemohla, ale ono se to určitě zas v zimě změní, tak bych tu růžovku asi užila !-) Jinak ta Lushí je hodně oblíbená kurnik koukám. Já úplně milovala tu zelenou peelingovou roládku Herbalism, si mi to teď připomněla, že asi budu muset do ní zas jít někdy :-D. Prostě super tipy! Díky!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)